Anugerah Terindah: Menu Minum Petang - Jemput-Jemput Kentang

Halaman

23 Oktober 2015

Menu Minum Petang - Jemput-Jemput Kentang






Salam dan selamat malam untuk semua sahabat blogger dan pengunjung yang Diana sayangi dan hargai....terima kasih yang tak terhingga Diana ucapkan kepada semuanya.....Petang tadi dengan keadaan cuaca yang mendung dan dingin buat perut terasa lapar...Tertiba Diana teringat kat dalam peti ais ada beberapa biji kentang...Mula lah Diana teringin nak makan kentang goreng tapi bukan lah macam kentang KFC tu yer.....hihi....dan bermula lah operasi kat dapur.....
















Dan hasilnya...jemput-jemput kentang makan jejah dengan sos cili ataupun mayonies dan secawan milo panas....sedap tak terkata....hihi....











15 ulasan:

Rusmeyati Nordin berkata...

Huhh mmg sedap ni..akak dah bayangkan cemana sedap tak terkata tu..hihi :D

Kathy R'bain berkata...

sedapnyer tu..

Bbwana adienia berkata...

Ya btl tu kak..sedap ni mkn dgn minum panas..:)

PeRdU cINta berkata...

Hui tak pandang lain kalau PC ni...adoi..

Cik Kumbang berkata...

sedapnyaa
tetiba teringat kentang kat dapur,ehem2 hee

Cik Yanie berkata...

SDPNYAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.

Siti Nurzafirah berkata...

Sedap makan time panas2 and cuaca sejuk.. nyamann !

Asha Lya berkata...

Menu baru nnt Lya try buat slalu buat yg kntang kfc tu ja hihi

The Kehalusan Kelembutan berkata...

kalau rajin boleh makan , kalau malas lapaq la jawabnya

Dunia Zumal berkata...

Sedapnya... tetiba teringat kentang di rumah ^-^

Farrah MF berkata...

Alamak,...memang asyik nih! Saya tengah fikir2 berapa biji kentang yg ada kat umah skrg ni :)

Melissa Muklis berkata...

tengok pun dah rasa sedap. hehehe

Khai♥Rin : anies berkata...

jemput2 ni kan selalu buat time berbuka je lps pausa dah mls hahaha

Jari Manis berkata...

diana..kiranya kentang tu di potong kecil n nipis lah eh

Kakak Tiri Cinderella berkata...

Errrrrrrrrrrr...... Sedapnyaaa... T.T
Rasa macam nak cuba buat laa pulakss...

Anugerah Terindah Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign