Anugerah Terindah: Entri Pertama MD Di Tahun Baru 2016

Halaman

4 Januari 2016

Entri Pertama MD Di Tahun Baru 2016








Salam dan selamat petang untuk semua sahabat blogger dan pengunjung yang MD sayangi dan sangat hargai....Terima kasih MD ucapkan kepada semua kerana sentiasa sudi bertandang ke blog MD yang tak seberapa ini...Entri pertama di bulan January di tahun 2016...tak terlambat lagi kan untuk MD nak mengucapkan Selamat Tahun Baru 2016 untuk semua sahabat blogger dan pengunjung blog MD...















Untuk entri pertama MD di tahun baru 2016 ni...... MD memperkenalkan atau menggunakan nama singkatan Diana ke MD untuk singkatan Mardiah Diana......Ini adalah untuk memudahkan sahabat blogger dan pengunjung blog Anugerah Terindah menaip nama MD yang hanya dengan 2 huruf....... senang kan....tapi kalau ada sahabat blogger dan pengunjung yang lebih selesa nak guna nama Diana tu pun MD on jer.....hihi.....









18 ulasan:

ros nordin berkata...

Selamat tahun baru MD - semoga segala urusan dipermudah ^^

Cik Yanie berkata...

selamat tahun baru kak :) lama menyepi huhuhuh

dear anies berkata...

selamat thn baru diana ;-)

Etuza Etuza berkata...

tahnia dah update blog

Farrah MF berkata...

Happy 2016, MD! :)

Khir Khalid berkata...

Salam tahun 2016 dan salam ceria buat MD sekeluarga.. :)

Asha Lya berkata...

Slmt kembali brblog juga buat kak md hihi

PeRdU cINta berkata...

selamat tahun baru MD..

kang jum berkata...

Selamat tahun baru 2016 kak Diana :)

Nur Najah berkata...

happy new year 2016 sis MD ! :D

Ana Fatihah berkata...

Selamat tahun baru. Happy 2016! ^^

Hafiza AizZawa berkata...

Selamat Tahun Baru Diana..

Lady Of ZFA berkata...

hai , ain datang singgah sini :)
selamat tahun baru

Puan Wawa berkata...

Belum terlambat untuk sawa ucap selamat tahun baru..")

Nao Mei berkata...

Selamat tahun baru diana...MD..
Pilihan yang bagus dan sng...
Ada juga yang panggil cik akak dengan singkatan CA

adianiez AIDA berkata...

salam thn baru dari aida ye :)

Dunia Zumal berkata...

Selamat tahun baru 2016 Diana... lama tak singgah sini...

Jari Manis berkata...

ahaaaa..pasni sis JM call u MD lah..selamat tahun baru MD

Anugerah Terindah Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign