Anugerah Terindah: Hadiah Dah Sampai

Halaman

19 Mac 2016

Hadiah Dah Sampai





Salam dan selamat pagi sabtu untuk semua sahabat blogger dan pengunjung yang MD  sangat rindui dan sayangi....Terima kasih yang tak terhingga MD ucapkan kepada semuanya kerana sentiasa berkunjung dan berkomen dekat blog MD ini....MD memohon maaf sebab tak berkesempatan lagi berkunjung ke blog sahabat semua...InsyAllah ada masa MD akak berkunjung juga ke blog semua..







Di kesempatan ini MD baru dapat nak mengupdate hadiah yang MD terima minggu lalu....Hadiah dari 2 orang blogger orang iaitu blogger Siti Yang Menaip dan blogger SalbiahM...Mereka berdua adalah penganjur kepada Giveaway AUSTRALIA'S SOUVENIRS GIVEAWAY BY SITIYANGMENAIP & SALBIAHM..Terima kasih buat adik berdua....comel sangat FM dari Australia tu..








15 ulasan:

Bbwana adienia berkata...

Comelnya ..jauh ole2 tu kak. Tahniah :)

PeRdU cINta berkata...

Alhamdulillah...^@

Asha Lya berkata...

Tahniah kak..comelnya plak tu

SalbiahM berkata...

alhamdulillah..kali pertama pos barang ke sabah,nasib baik sampai..huhu

Ana Fatihah berkata...

Tahniah akak!! :)

Siti Nurzafirah berkata...

Tepek kat fridge cepat Kak D.. nanti koala larik.. hehe

Dunia Zumal berkata...

Tahniah yer MD

Nabila Syifa berkata...

cute hadiah tu

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

alhamdulillah rezeki akk.

Hafiza AizZawa berkata...

bestnye dpt hadiah..

Khir Khalid berkata...

Alhamdulillah tahniah... seronok rasa dpt cenderahati mcm tu kan... :)

Farrah MF berkata...

Tahniah, MD! Comel kiut-miut hadiahnya :)

Lyna Balyna berkata...

Assalamualaikum kak, salam perkenalan...cantik blog akak..suka tengok...jom follow sy miss1stfebruary.blogspot.com tq...sy dah follow kak =)

babYpose berkata...

Alhamdulillah rezeki kan..

Cik Yanie berkata...

lama ndk singgah sini huhuhu

Anugerah Terindah Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign