Anugerah Terindah: Hidangan Kuih-muih

Halaman

5 Mac 2017

Hidangan Kuih-muih




Salam dan selamat berhujung minggu untuk semua sahabat blogger dan pengunjung setia blog Anugerah Terindah ini....Hujung minggu ni tak ke mana-mana duduk kat rumah jer sambil buat aktiviti rumah.....




Hari sabtu kemarin MD dan staff lain di jemput ke rumah salah seorang pekerja yang mengadakan kenduri doa selamat...Kenduri doa selamat ni menghidangkan bermacam-macam hidanga kuih-muih..





Terima kasih kepada tuan rumah atas hidangan kuih-muih yang sedap dan manis²....hihi....









12 ulasan:

Ana Suhana berkata...

Lama tak nampak hidangan berdulang macam ni 😊

Asha Lya berkata...

Byknya kuih muih kak, mcm2 ada..

Flavnesz berkata...

Sedapnya kuih muih tu...!! Lama tak makan kuih traitional macam nie.. Q_Q

amira faqihah berkata...

sedapnya kuih malaysiaaa! duduk jauh ni memang selalu ngidam kuih ,,tp mls nk membuat t.t

Mia Liana berkata...

wahhh.. meriah ni..


psssttt... jemput join http://www.mialiana.com/2017/03/giveaway-fridge-magnet-padang-besar-by.html

atiehilmi dot com berkata...

pergh.. nostalgia btol hidang2 gini haa.. mana nak dapat sekarang nih kat KL.. em..

Unni Anje berkata...

perhh kuih2 tradisional ni... sabar je je la tgk!!

aryan azra berkata...

bestnya semua kuih-kuih tu

tiga lalat berkata...

sedapnyer., nyum2

hidayu ayumie berkata...

meriahnye kuih muih

Seorang Syed berkata...

Waaaa bestnya makan kuih berhidang macamni. rare betul.

dear anies berkata...

wahhhh nampak sedap2 belaka kuih muih ni...

Anugerah Terindah Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign