Anugerah Terindah: Pasar Malam Sandakan

Halaman

24 April 2017

Pasar Malam Sandakan




Sebelum tutup entri untuk hari ni...MD kongsi jalan-jalan sandakan kat pasar malam dia...Kat pasar malam sandakan ni memang terkenal dengan ikan bakar dan sayap bakar  madu dia yang sedap dan murah...



Selain sayap ayam bakar madu,buntut@tongkeng ayam bakar,hati ayam bakar dan bedal ayam bakar pun ada di jual kat pasar malam sandakan ni







Selain order sayap ayam bakar madu MD dan en.Hubby order kuey teow kung fu...pulang ke hotel dengan rasa kenyang...Alhamdulillah....


P/S: wifi kat hotel MD dan en.Hubby menginap ni kuat buat MD tak sedar buat entri sampai 3 entri.....hihi







19 ulasan:

The Fool berkata...

bes tak sandakan, nak gi bulan 1 tahun depan

Seorang Syed berkata...

Sedapnya kepak ayam tuuuu :')

Asha Lya berkata...

Jln2 cari mkn bah ni kan smbil brcuti2

Ala Woo berkata...

nak chicken wing tooo.. nampak sdapp sgt :O

Hafiza AizZawa berkata...

kuah cicah chicken wing tu mmg mengancam.

dear anies berkata...

waduhhhh sedapnya kepak ayammmm

Mardiah Diana berkata...

Memang best sandakan ni...datang lah....

Mardiah Diana berkata...

Sedap sayap ayam bakar sandakan ni dik Syed..

Mardiah Diana berkata...

Sedap sayap ayam bakar sandakan ni dik Syed..

Mardiah Diana berkata...

Eya dik Lya....sekali-sekala dik Lya...

Mardiah Diana berkata...

Datang sandakan lah dik...kita makan sesama...hihi

Mardiah Diana berkata...

Betul tu dik fiza...makan sambil cicah dengan kuah tu bertambah kesedapannya..

Mardiah Diana berkata...

Sedap kan anies sayap ayam bakar madu ni....hihi

Khir Khalid berkata...

Bestnya... lama tak makan kuey teow kungfu tu... teringin pulak nak makan nanti :)

Siti Nurzafirah berkata...

chicken wing tu memang suka... makan saja tak payah cicah sos pun sodap

adianiez AIDA berkata...

aida pernah baca kat mana ntah tau, MD.
sayap ayam tu glamer kat sabah.
sesuatu yg wajib makan kalau ke sabah.
memang menarik sgt gambo tu. mesti sedap!

Nina Mads berkata...

sedapnyaaa ayam panggang.. memang memikat selera

Azhafizah Md Nor berkata...

sedap kepak ayam madu tu :)

sHaRiNa eLyaNa berkata...

pergh..sdpnya kak haha

Anugerah Terindah Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign