Anugerah Terindah: Hari Isnin Pertama Di Bulan April

Halaman

4 April 2016

Hari Isnin Pertama Di Bulan April





Salam dan selamat hari isnin untuk semua sahabat blogger dan pengunjung yang sentiasa sudi berkunjung ke blog MD ini....Tak sedar kita dah berada di hari isnin pertama di bulan april...Terasa begitu cepat masa berlalu meninggalkan kita....


Di bulan april ini genaplah sudah MD berkerja dan berkhidmat kepada syarikat Greenfinger Sdn  Bhd selama 19tahun.. ..Alhamdulillah syukur sangat-sangat kerana masih lagi di beri kesempatan untuk berkhidmat....Dari alam remaja lepas sekolah terus jer memohon kat Greenfingers Sdn Bhd sampai lah berkahwin masih juga setia berkhidmat di sini...


Walaupun pertama kerja gajinya sikit setimpal lah dengan keputusan MD yang hanya lepasan SPM jer tapi MD sangat bersyukur mempunyai majikan yang baik hati tapi kadang ada juga marahnya kalau buat silap....perkara biasa lah kan....hihi...






12 ulasan:

Mummy Julia berkata...

Selamat HAri Isnin Diana...

Mummy Julia berkata...

Wow 19 tahun..cayalahhh..!

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

wah lama dah ea akk kerja kat sana..

The KehalusanKelembutan berkata...

salam semoga terus bersemangat kak

aryan azra berkata...

Lama tu dah 19 tahun

SalbiahM berkata...

dahsyatnya..19 tahun!saya baru 4 tahun lebih dah rasa lama

E'in berkata...

19 thn? lamenyeeeee dh keja kat situ.. hihi

Farahain ZFA berkata...

wahhh... lamanyaa..

adianiez AIDA berkata...

wow. setia mu di situ MD.
tahniah.
tak ramai yg boleh kekal di satu tempat selama MD tau.

Noriza Rahman Momma Vogue berkata...

Kali pertama berkunjung ke sini, salam kenal ya

Tup tup dah nak penghujung april ni

Cik Ash berkata...

Wah lamanya berkerja ekin paling lama berkerja 8tahun loni jadi surirumah sepenuh masa

dear anies berkata...

syabas!!! genapkan lagi sethn jd 20!!

Anugerah Terindah Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign