Anugerah Terindah: Kain Untuk Raya Dah Sampai

Halaman

22 April 2017

Kain Untuk Raya Dah Sampai



Salam dan selamat pagi untuk semua sahabat blogger dan pengunjung yang MD sayangi dan hargai...Berapa hari tab kesayangan MD tiba-tiba tak dapat nak on tak tau apa penyebabnya jadi MD biar saja terampai di atas meja...tapi tangan ni gatal nak picit-picit dan tiba-tiba dapat pulak dia ter on....gembiranya hati ini terus lah MD snap gambar....hihi..





Ini gambar kemarin MD snap....kain yang MD order untuk di pakai di hari raya dah sampai tinggal nak hantar ke rumah blogger Asha Lya....hihi....Kalau korang yang belum ada kain baju untuk raya ni jangan lupa terjah Fb Zamroh Daud...kat situ banyak kain yang cantik-cantik untuk korang pilih...Sebenarnya untuk emerald green ni MD nak pakai di raya ke-2 nanti sebab raya pertama MD dan en.hubby nak warna yang lembut jadi kami pilih warna biru lembut...



Kain ni MD nak buat dress sebab corak bunga-bunga dia leh letak kat bahagia bawah baju dan kalau dapat nak juga letak corak bunga-bunga kat hujung tangan baju mesti lawa kan.. Tak sabar rasanya nak hantar kain kita ni dekat blogger Asha Lya....hihi











8 ulasan:

Ana Fatihah berkata...

Huwaaa, saya takde lagi kain nak buat baju raya. Adakah tahun ini beraya dgn jubah lagi? Kiki

Asha Lya berkata...

Cantik, aku pun nda sbr maw tgk ni kain kkak

Dunia Zumal berkata...

Wow, cantiknya kain ^-^

Seorang Syed berkata...

wahhh MD dah mula cari kain untuk raya dah ya. Syoknyaa.

Hafiza AizZawa berkata...

Cantiknye kain. Kita beli siap je, tak sempat nak bg org jahit.

dear anies berkata...

cantik laaa kaler hijau ni...

Siti Nurzafirah berkata...

cantik nya kain tu....

adianiez AIDA berkata...

wah. tempah dgn asha ye.
cantik kain nyer, MD.

Anugerah Terindah Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign