Anugerah Terindah: Blogger Asha Lya Berkunjung Ke Rumah

Halaman

28 Julai 2017

Blogger Asha Lya Berkunjung Ke Rumah



Sebelum penutup hari raya yang lalu sahabat blogger Asha Lya datang berkunjung ke rumah bersama suaminya...Seawal pagi MD dan adik MD menyiapkan sedikit juadah untuk menjamu sahabat blogger dan suaminya...Masak yang simple-simple jak ..


Tak dapat nak gambar juadah yang MD sediakan sebab kita orang sibuk bercerita sambil menjamu selera jak...kan dik Lya sampai nak snap- snap pun tak sempat sudah...tapi sebelum pulang dapat juga tangkap sekeping gambar bersama...


Nampak sangat MD ni rendah....hihi....terima kasih dik sudi berkunjung ke rumah akak...InsyAllah. datang lagi tau....




8 ulasan:

PeRdU cINta berkata...

Dapat jumpa...sembang2...wah...seronoknya...

Unni Anje berkata...

bestkan dpat jmpa..akak je ni tak tau bila dpt jmpa..

nini berkata...

Bestnya jumpa kawan kawan blogger =)

Farrah MF berkata...

Wah,..seronoknya dapat jumpa2! Saya dah lama tak berkunjung ke blog Lya. Nanti nak jengah dia lah 😊

Amar Razali berkata...

dari segmen Senarai URL Blog #31
https://marblemomo.blogspot.com/
singgah sini

Mardhiyyah Rosli berkata...

seronoknya dapat jumpa blogger lain.

singgah blogwalking dari Segmen Nak URL Blog #31

www.myarosli.com

dear anies berkata...

kalu dkt sy pn nk dtg jg ;-)

sHaRiNa eLyaNa berkata...

Wah bestnya, happy dpt jumpa blogger, lya pn sha xpernah jumpa..nnt kita arrange perjumpaan bsama hihi..kan kak

Anugerah Terindah Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign