Anugerah Terindah: Jalan - Jalan Minggu

Halaman

24 Mei 2015

Jalan - Jalan Minggu






Salam dan mat malam untuk semua sahabat blogger dan pembaca yang Diana sayangi dan hargai....hari ni sehari suntuk Diana dan adik,kawan2 pergi ke pusat bandar...pergi beli barang2 sambil berjalan2....sampai rumah penat dan mengantuk sangat....









Adik-adik jak yang sibuk bergambar dan si akak jadi tukang gambarnya...huhu










Yang Ikhlas,

4 ulasan:

Asha Lya berkata...

Lya x larat nak jenjln pns btl cuaca hihi

Khir Khalid berkata...

Seronok dpt berjln2 mcm tu.. penat pun berbaloi.. :)

Dunia Zumal berkata...

Seronok jalan2 nie lagi pun tempat2 kat sana cantik...

hidayu ayumie berkata...

ayu kalau keluar pon ayu yang tlg amek gambar
penyudahnya gambar kita lak yang xde kan

Anugerah Terindah Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign