Anugerah Terindah: Persiapan Menjelang Raya Dah Bermula

Halaman

8 Jun 2017

Persiapan Menjelang Raya Dah Bermula




Salam dan Salam Ramadhan untuk semua sahabat blogger dan pengunjung yang setia mengunjungi blog Anugerah Terindah ini...Terima kasih MD ucapkan kepada semua kerana   setia menunggu kehadiran entri MD...(ada tak yang setia ni....hihi...)


Tak kita sedari bulan Ramadhan dah masuk puasa ke-13 kan...harap semua persiapan untuk menyambut hari lebaran telah di persiapkan tau pun masih ada lagi yang belum buat apa-apa persiapan...Bagi MD dan en.hubby separuh persiapan telah di siapkan lebih awal macam baju raya awal lah dah siap jahit...maklum lah MD tempah jahit dengan blogger Asha Lya dan baju MD dan en.hubby dah siap sepenuhnya...terima kasih dik..


Untuk biskut raya pulak MD dah siapkan 4jenis biskut raya tinggal 2 or 3 jenis lagi nak buat...alah...buat biskut yang senang nak buat jak ni seperti biskut tart nenas,biskut ulat bulu,biskut holicks dan biskut oat bersalut susu..

5 ulasan:

mrhanafi berkata...

Memang meriah la hari raya kali ini..

Aini Shah berkata...

Hi, I came across your blog and I enjoyed reading your amazing stories. Interested to collaborate? Email me at nurul.aini@my.zalora.com I couldn't find your email so I am leaving a comment to u. Hope to hear soon. Thanks! Ps: this is NOT a spam yah haha :)

sHaRiNa eLyaNa berkata...

salam 16 ramadhan, hi kak diana, wah mula suda persiapan akak, sha baru releks2 dluu..hihi jom kita bbuka sama2 ngn c lya kak..

Asha Lya berkata...

Yg penting kesederhanaan kan

Mardiah Diana berkata...

Bila ada masa ni dik Sha dan dij Lya...

Anugerah Terindah Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign