Anugerah Terindah: Kek Ulangtahun Perkahwinan Yang Ke-11

Halaman

31 Julai 2017

Kek Ulangtahun Perkahwinan Yang Ke-11




Salam dan selamat malam untuk semua sahabat blogger dan pengunjung yang MD sayangi dan hargai....Masih lagi nak kongsi tentang hari ulangtahun perkahwinan MD yang ke-11 tahun...Kemarin tu post gambar-gambar yang kami snap di taman awan bukit garam dan photogarphernya ialah adik MD dengan hanya mengunakan telefon vivo V5 dan telefon yang baru MD beli Samsung Galaxy J7 pro keluaran samsung terbaru...cantik kan hasil kameranya...klik. SINI kalau nak lihat hasil gambar telefon Vivo V5 dan Samsung Galaxy J7 Pro.




Samsung J7 Pro


Kek ulangtahun perkahwinan MD ni sebenarnya kemarin nak ambil sambil ambil gambar kat taman awam bukit garam...Tapi salah info yang tak dapat nak di elakkan terpaksa petang tadi baru MD ambil...Tak ada sambutan meriah hanya MD dan en.hubby jak dan tak ada ambil gambar bersama kek sebab MD dan en.hubby dah ambil gambar kemarin berdua...hihi....


Vivo V5

Setia Hingga Akhir Hayat...Amin













15 ulasan:

Khir Khalid berkata...

Alhamdulillah tahniah MD... semoga berbahagia dan diberkati di dunia dan akhirat... aamiin. Happy Anniversary! :)

Farrah MF berkata...

Happy anniversary buat kakanda MD dan suami. Moga kalian berdua lestari bahagia dan sentiasa dalam lindungan rahmat kasih sayang-Nya 😊

Murni Mohd Yusof berkata...

Alhamdulillah moga berkekalan hingga ke jannah. Happy anniversary kak Mardiah & suami. Gambar cantiklah kak :D

Mardiah Diana berkata...

Alhamdulillah dan terima kasih KK....

Mardiah Diana berkata...

Terima kasih dik Farrah....

Mardiah Diana berkata...

Amin....terima kasih dik Murni....

Mia Liana berkata...

wahhh.. semoga berbahagia hingga ke jannah...

psssttt... terima kasih sudi join Segmen Nak URL Blog #31.

http://www.mialiana.com/2017/07/senarai-url-blog-31.html

Keputusan pemenang akan diumumkan pada malam ini. Gud luck.

Cik Kumbang berkata...

Alhamdulillah
Tahniah :)
Happy anniversary (^_^)
Cantik keknya

Busyra Bt Takiyudin berkata...

Happy anniversary kak.. mogaaa kekal hingga ke surganNyaaa..aminnn

mamapp berkata...

Happy anniversary ye awak

NURUL AQIDAH AZAHAR berkata...

hepy anniversary

Tengku Sofia berkata...

Happy Anniversary!!!

Hasliynda Umairah berkata...

tahniah

dear anies berkata...

happy anniversary md dan suami...

p/s br sempat bertandang ke sini ;-)

sHaRiNa eLyaNa berkata...

Wah photonya mcm guna kamera nikon ja kak, ctk..happy anniversary tuk kak n suami..smoga bhgia smpai ke syurga

Anugerah Terindah Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign