Anugerah Terindah: Sarapan Di Hujung Minggu

Halaman

1 Oktober 2017

Sarapan Di Hujung Minggu





Salam berhujung minggu untuk semua blogger dan pengunjung semua....Hujung minggu ni duduk rumah saja tak ada aktiviti lain jadi MD merajinkan diri untuk memasak menu sarapan pagi MD dan en.hubby....


Nasi Kuning

Telur Masak Merah

Telur masak merah ni MD buat lauk untuk nasi kuning MD...


Roti Puri alah MD

Kari Kambing


Meriah kan menu sarapan pagi MD dan en.hubby...Kari kambing tu semalam lagi MD dah masak...pagi tadi buat sikit rotii puri alah MD dan makan cecah dengan kari kambing...


Waktu-waktu hujung minggu MD ada kesempatan untuk menyediakan sarapan yang istimewa sikit sebab masa banyak sikit kalau hari-hari biasa masak kerja tiada pun kesempatan umtuk buat menu sarapan macam ni paling sempat buat nasi goreng untuk bekal MD dan en.hubby...



Jemput join First Giveaway MD ya http://mardiahdiana.blogspot.my/2017/09/giveaway-birthday-tuan-blog-dan-blog.html





4 ulasan:

Warisan Petani berkata...

Roti puri cicah kari kambing.
memang sedap.

Mardiah Diana berkata...

@Warisan PetaniMemang sedap kan...pasangan yang sepadan....hihi

Farrah MF berkata...

Roti puri,...dap dap dap!
Saya terliur tengok telur masak merah tu 😊

hidayu ayumie berkata...

tu sarapan dia...

Anugerah Terindah Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign