Anugerah Terindah: Biskut Ke-5 Biskut Coklat Urai

Halaman

30 September 2014

Biskut Ke-5 Biskut Coklat Urai



Salam dan selamat malam untuk semua sahabat blogger dan pembaca yang Diana sayangi dan hargai..projek membuat biskut ke-5 di teruskan pada pukul 8 malam tadi dan akhirnya berjaya di siapkan sebentar tadi......tapi tak tau sedap ker tak...hehe...





Tengok gambar yang dah siap tu...urailah sangat kan...hehe...

13 ulasan:

Oh Lady berkata...

rajinnya..biskut raya haji ek..

Khir Khalid berkata...

Assalam Mardiah.. wah.. pagi2 singgah dah tengok kuih ni.. Sedapnya. Seronok ni.. :) :)

Nurul berkata...

Rajin Diana buat biskut tuk raya haji ni... Sedappp tu, coklat.... :)

Yana Yani berkata...

banyaknya biskut dah buat,
tapi kalau minat, penat camne pun jadi kan
cer lah hulur sikit kat saya, tak buat persiapan langsung ni

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

sedap2...

Unknown berkata...

Wah bestnya..untung sapa dapat diana ni..he..he

FarahFerraDotCom berkata...

wah rajinnya diana.. dah ada 5 jenis biskut la utk raya haji yer.. =D

Asha Lya berkata...

Alahai kak rajin yg amat ni byknya biskut akak buat nakkk hhee

PERMATABIRU berkata...

RAJINNYA.. dah nak raya kan..

Etuza berkata...

sebagai wanita kena pandai masak.memang rajin admin blog ini

Unknown berkata...

amboii byk da nie.. nnt kasi pos sini lah diana
nak rase jugak

Dunia Zumal berkata...

Zumal pernah makan biskut nie tapi tak tahu namanya ^_^

Unknown berkata...

Nak datang raya rumah boleh??? :D

Anugerah Terindah Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign