Anugerah Terindah: Sambal Bilis Produk Kakak Seorang Blogger

Halaman

17 September 2017

Sambal Bilis Produk Kakak Seorang Blogger




Salam dan salam hujung minggu untuk semua sahabat blogger dan pengunjung yang MD sayangi dan hargai...Hari ni duduk kat rumah jer sambil masak-masak dan kemas-kemas rumah....Kemarin kan dah berjalan-jalan jadi hari ni kena duduk rumah...hihi





Sambal bilis produk keluaran kak seorang blogger iaitu Blogger Asha Lya...Sambal Bilis Suarti.



Produk sambal bilis Suarti ni boleh di gunakan untuk resepi ke masakkan yang kita masak sebab ia adalah sambal bilis yang sedia di guna...senang kan....



Buat sambal ikan bilis MD pun letak sikit sambal bilis Suarti ni...tambah lah lagi kesedapannya...hihi




Sambal sayur terung kicap pun MD letak sambal bilis Suarti ni...Dengan sambal bilis ni kita boleh juga campur bila goreng nasi dan goreng mee...Walaupun hanya masakkan yang simple tapi kesedapan pasti terasa dengan adanya sambal bilis...








7 ulasan:

Busyra Bt Takiyudin berkata...

tgok pun h nmpak sedap.. boleh try ni nnti

Amanda Suria berkata...

Nampak sedap...macam mana nak beli...

Mardiah Diana berkata...

@Amanda SuriaOrder dwngan kak blogger Asha Lya...

dear anies berkata...

nk sikitttt

sHaRiNa eLyaNa berkata...

Eh bru tau lya ada buat smbal ikan bilis..so nyummy..

Asha Lya berkata...

Tq kak sudi beli, akan dtg ada produk baru lgi hihi..nnt blh la try

Cik Puan Ena berkata...

Selalu buat sambal kerig ikan bilis.. cecah cekodok mmg sedap..xpon mkn cecah lempeng.

Anugerah Terindah Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign