Anugerah Terindah: Jalan-Jalan Sandakan

Halaman

24 April 2017

Jalan-Jalan Sandakan




Salam dan selamat bercuti untuk semua sahabat blogger dan pengunjung yang MD sayangi dan hargai....Cuti-cuti ni ramai di kalangan sahabat blogger ambil kesempatan cuti balik kampung kan...MD dan en.hubby ke pusat bandar samdakan sebab dah lama tak jalan-jalan di waktu petang kat  pusat bandar Sandakan ni lagipun esok MD dan en.hubby ambil cuti tahunan atas urusan...





Tugu I Love Sandakan yang baru juga di bina kat sini...MD pun baru dapat snap tugu ni..di bina berdekatan dengan bangunan Harbour Mall.








Hari ini MD dan en.Hubby ronda-ronda bandar Sandakan....Kejap lagi nak pergi ke batu6 sandakan Lanun Cafe.... Tengok apa yang ada kat situ....










5 ulasan:

Asha Lya berkata...

Selamat brurusan kak, jrg2 suda kmi jln2 time ptg d sdkn..nnt la curi masa sikit

Hafiza AizZawa berkata...

bila la agaknya dpt jejakkan kaki ke sabah lagi.

dear anies berkata...

sabah... sy dah smpi tp sandakan belum lg

Siti Nurzafirah berkata...

seronoknya bercuti... time cuti lah dapat berjalan kan

adianiez AIDA berkata...

aida x pernah jejak kaki ke sabah lagi, MD.
in shaa Allah one day :)

Anugerah Terindah Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign