Anugerah Terindah: Anugerah Kesyukuran

Halaman

31 Disember 2013

Anugerah Kesyukuran

 
Bismillahirrahmanirrahim.....



Selamat pagi warga blogger yang Diana sayangi....hari ini merupakan hari terakhir dalam kalender 2013....tak sedar masa berlalu begitu cepat berlalu..macam baru saja semalam kita berada di tahun 2013 tak sedar kita dah nak melangkah ke tahun 2014...
 
 
Selamat Datang 2014...
 
sumber google
 
 
Penghujung tahun 2013...kita banyak dikejutkan dengan kejadian aneh...salah satunya kejadian aneh yang kita digemparkan ialah...Kejadian Ikan naik kedarat dikatakan berlaku di Persisiran Pantai Pulau Tambisan Lahad Datu...Kita tidak tahu apakah ini satu Rahmat atau Musibah yang akan Allah turunkan kepada kita...Allahua'lam...Hanya Allah Yang Maha Besar Lagi Maha Mengetahui....
 
 
 
 
sumber google




 
 Bersyukurlah kita,kerana masih diberi kesempatan untuk melangkah ke tahun 2014...kita sebagai Hambah Allah...hanya mampu berdoa memohon KepadaNya semoga kita sentiasa di dalam lindunganNya...syukur dengan nikamt umur,tenaga dan kesihatan yang diberikan Allah...


sumber google

 
 Kehadiran tahun baru 2014..bakal membuka tirainya untuk kita memperbaiki kelemahan yang ada dalam diri kita dari segala segi...dan menutup keburukan dengan kebaikan...bersama kita memanjatkan doa dengan penuh rasa takut dan harapan kepada Allah...semoga kita dapat menyusuri lembah kehidupan di dunia ini dengan berpandukan jalan yang di Redhai oleh Allah..
 
 
 
 
 
Ya Allah...,
Dengan RahmatMu
aku memohon
pertolongan dariMu..,
perelokkanlah segala urusanku
di Dunia dan Akhirat...,
Amin, Amin, Amin...,
 Ya Rabbal'Alamin....
 
 
 
 
 
 

9 ulasan:

Norhasniza Khalid berkata...

alhamdulillah, syukur ....
selamat tahun baru ..

Boleh jenguk mama di sini.. Mamaniza.com

Mardiah Diana berkata...

@Norhasniza Khalid Alhamdulillah mama...syukur atas segalanya...selamat tahun baru jgk mama...terima kasih sudi jenguk Diana di sini..

Yumida Huda berkata...

alhamdulillah kan kak..dipjgkan usia kita menikmata kehidupan ni setiap hari

Nurul Hidayah berkata...

selamat tahun baru... :)

Karukord jagau berkata...

selamat tahun baru

Mardiah Diana berkata...

Selamat Tahun Baru Untuk Semua...



adrianna syaz berkata...

Slmt thn baru akk..semoga semakin bahagia dgn keluarga tercinta akk..luv u so much..hehe

Affy Afiqah berkata...

selamat tahun baru kak, semoga tahun baru ni lebih baik daripada yang lepas....

ika list akk dalam bloglist ika tau...senang nak baca latest entri :)

Nur Sakinah® berkata...

Assalamualaikum dan selamat pagi sis...selamat tahun baru yer...

Anugerah Terindah Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign