Anugerah Terindah: Mi Goreng Cabe Ijo

Halaman

29 Disember 2013

Mi Goreng Cabe Ijo

 
 
 
 
 
 



Mi Goreng Cabe Ijo





Hai semua sahabat blogger yang Diana sayangi selamat petang semuanya..petang macam ni rasa nak makan lak Mee...teringat kat simpanan stock mee Diana....pena tak sahabat rasa Mi Goreng Cabe Ijo mcm gambar kat atas tu..Mi ni sebenarnya dari Indonesia...tengok jer cabe ijo...maksud dia cili hijau...Mee Goreng ni macam mee goreng lain...cuma rasa dia macam rasa cili hijau yang besar tu dan bau dia pun macam bau cili hijau...sedap...pedas dan kenyal...makan sebungkus tak kenyang....hehe...








4 ulasan:

Nieda ramly berkata...

tak pernah namapak di pasaran...teringin juga nak rasa

Mardiah Diana berkata...

@Nieda ramlyLum ada kat pasaran sebab mee ni dari Indonesia...keluarga bawa balik aritu masa pulang dari bercuti..

Affy Afiqah berkata...

kena makan dua bungkus laa kut kan baru kenyang ihiks :)

kang jum berkata...

mee goreng favorite saya tu, paling enak kalau makan ni pas hujan turun

sedapnyo #VersiUpinIpin

Salam Dari Boyolali Indonesia :)

Anugerah Terindah Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign