Anugerah Terindah: MENANG GA ADRIANNA SYAZ

Halaman

12 Disember 2013

MENANG GA ADRIANNA SYAZ

 
 
 
Hari ni sangat happy sb tak sangka Diana menang lagi GA anjuran adik Adrianna  (http://summerkisseswinterrain.blogspot.com),Diana dapat macam hadiah kat bawah ni...cantik kan...jam dari blogger Rizal...jom terjah blog beliau...http://rizalpaperbaghead.blogspot.com/
 
 
 
Dari Rizal Paperbaghead
 
 
 
Ni hadiah yang ke-3 Diana menangi semenjak Diana berada dalam dunia  Blogger....hehe...terima kasih kepada adik Adrianna..... semoga bertambah-tambah lagi rezeki Diana dalam dunia Blogger ni...Amin..tahniah juga kepada semua pemenang yang join dalam GA anjuran adik Adrianna Syaz...
 
 
 
 
21) mardiahdiana.blogspot.com
 
 
 
 
 
 
 
 




11 ulasan:

Nur Sakinah® berkata...

Tahnia akak.. Chayok2 hihi..

Kisah Si Dairy berkata...

tahniah ye

adrianna syaz berkata...

Akak..thniah tau ^_^ dan trima kasih kt akk jgk.nanti akak bg detail kat sya ya :D

Mardiah Diana berkata...

@Nur Sakinah® terima kasih dik ekin..

Mardiah Diana berkata...

@Kisah Si Dairy terima kasih...

Mardiah Diana berkata...

@adrianna syaz terima kasih dik..

mawar berduri berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
mawar berduri berkata...

Salam...singgah sini...kalau tak keberatan sudilah join GA saya yer....http://mawarberduri4147.blogspot.com/2013/12/special-giveaway-by-afiqah.html..Tq...

Azhafizah Md Nor berkata...

Congrats Kak

Paperbag Head berkata...

Tahniah... InsyaAllah akan sampai hadiah tajjan saye tu...yg mana satu tu? kene tggu je lah kan...hehehe/...

Mardiah Diana berkata...

@Azhafizah Md Nor Thanks dik Fiza..

Anugerah Terindah Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign