Anugerah Terindah: Menu Minum Petang - Jemput-Jemput Pisang

Halaman

9 Disember 2016

Menu Minum Petang - Jemput-Jemput Pisang




Salam dan selamat petang untuk semua sahabat blogger dan pengunjung setia blog MD yang sentiasa sudi berkunjung ke blog Anugerah Terindah....






Petang ni MD buat jemput-jemput pisang untuk menu minum petang...ada stok pisang dah masak sangat sebab dah seminggu jiran bagi kat MD tapi baru ada kesempatan nak buat jemput-jemput pisang.Jemput-jemput pisang memang sedap kan makan panas-panas sambil minum dengan teh boh nai...Kalau kat semananjung korang panggil ni cekodok kan...







6 ulasan:

Jari Manis berkata...

Jemput tgk 😬

Jari Manis berkata...

Ada x tip buat jemput2 pisang yg kurang berminyak

luqman zakaria berkata...

sedap tuh. fav nih.hehe

Asha Lya berkata...

Klau aq kak suka cicah dgn sos cili hihi

dear anies berkata...

sedapnyaaaaaa.. tetiba lapo laa plak

adianiez AIDA berkata...

isnin pagi lepas, aida buat sarapan cekodok bilis bwg.
tak amik gambo pun. terlupa.
anak2 bangun, tak sampai 30 minit abis licin.
aida merasa 4-5 ketul jer hu hu hu :)

Anugerah Terindah Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign