Anugerah Terindah: Selamat Berhujung Minggu - Lepak Kat Rumah

Halaman

11 Disember 2016

Selamat Berhujung Minggu - Lepak Kat Rumah




Salam berhujung minggu di ucpakan kepada semua sahabat blogger dan pengunjung setia yang sentiasa sudi singgah dan komen dekat blog Anugerah Terindah ini...Hujung minggu ni tak ada nak ke mana² lepak kat rumah dan kemas apa yang patut nak di kemaskan nak di bersihkan.Jadi inilah aktiviti MD di hujung minggu...


1) Bilik Tidur


sumbet :  Desainrumahnya

Bilik tidur merupakan tempat yang paling banyak masa kita habiskan kan...Jadi bilik tidur kalau boleh mestilah sentiasa bersih dan kemas. Sebab apa kita sentiasa kena bersihkan dan kemaskan....sebab di sinilah tempat kita banyak menghabiskan masa selepas di tempat kerja..


2) Ruang Tamu


Sumber : Desainrumahnya

Ruang tamu kena juga di bersihkan dan di kemaskan selalu sebab ruang tamulah tempat tumpuan orang bila mula masuk ke dalam rumah kan jadi kalau boleh elakkan dari ruang tamu kita bersepah.


3) Ruang Dapur



Ruang dapur kita pun kenalah selalu berkeadaan bersih, kemas dan teratur sebab di sinilah tempat kita menyediakan makanan..


4) Bilik Air


Sumber :  Desainrumahnya


Bilik air juga haruslah di bersihkan setiap hari walaupun bilik air adalah ruang yang tersembunyi...



Cantik tak setiap gambar di atas...Alang bertuahnya hati bilik memiliki bilik tidur,ruang tamu,ruang dapur dan bilik air seperti dalam gambar di atas.Kemas teratur susuanan dia warna pun memang menjadi pilihan MD.









6 ulasan:

Jun Zie berkata...

Yep btl2. Rumah tmpt kita skluarga tggl perlu bersih & slesa kan

aswaleyla berkata...

lawa semua pink rumahnya

Unni Anje berkata...

rumah idaman ni pink kaler :(

Asha Lya berkata...

Klau da umah sndiri baru best ni deko2

dear anies berkata...

kalu cantik mcm tu rasa nak tidur je...x nak masak takut kotor heheheh

Azhafizah Md Nor berkata...

Cantiknya rumah pink putih.

Anugerah Terindah Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign