Anugerah Terindah: Karipap Menu Minum Petang Tadi

Halaman

7 Disember 2016

Karipap Menu Minum Petang Tadi





Salam dan selamat malam...petang tadi kawan sekerja ada jual karipap...dah lama tak makan karipap jadi MD order lah Rm2.00 dan minuman sejuk perisa keladi...Sebenarnya MD nak post entri ni petang tadi tapi tak sedar pula Quota Internet dah habis tanpa MD sedari...hihi




Ada sambal lada untuk karipap ni sebab karipap ni bukan macam karipap biasa tau karipap pusing yang inti dia ayam tau...inti karipap ni lain sikit...



Tengok tak inti dia tu...ada mee kuning dan ubi kayu MD panggil karipap bugis ni...hihi...nak makan jangan lupa letak lada yang di sediakan baru lah meletop-letop di makan...hihi




6 ulasan:

CikLa Shahril berkata...

Sedapnya karipap...

Jari Manis berkata...

Inti mme kuning dan ubi kayu? Bukan ubi keledek? Mmg x boleh mkn ni jap lg perut kembung huhhu tp mmg inil x pernah jumpa lg ni

Unni Anje berkata...

Sedapnya ni..

Asha Lya berkata...

Lya suka karipap tpi yg inti ubi kentang jak, lain2 inti x maw kihkih

dear anies berkata...

waduhhh da laa sy lom lunch lg ni ;-)

adianiez AIDA berkata...

1st time tau karipap inti mee kuning.
aida x pernah jumpa lagi.
sesuatu yg baru ni...

Anugerah Terindah Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign