Anugerah Terindah: Hujung Minggu Ni Sibuk

Halaman

24 Disember 2016

Hujung Minggu Ni Sibuk





Salam dan selamat berhujung minggu untuk semua sahabat blogger dan pengunjung setia yang sentiasa berkunjung ke blog Anugerah Terindah ini...Terima kasih atas kesetiaan korang semua kerana sentiasa berkunjung ke sini tanpa korang sunyilah blog Anugerah Terindah ini....






Hari ini MD agak sibuk sikit sebab ada kenduri kat rumah hari ni dan esok...Jadi kalau blog Anugerah Terindah ni tak ada update apa² tu...harap kena tunggu di hari isnin enterinya keluar...hihi










7 ulasan:

Unni Anje berkata...

SAMA LA KITA BZ.. BUKAN HUJUNG MINGGU JE TAPI HUJUNG BULAN...HIHIH

aswaleyla berkata...

kalau ada kenduri jawab nya memang 2 3 hari tak terupdate la blog mcm lela minggu lps. bulan dec berapa kerat je entry

Wa berkata...

Memang kan MD...sibuk kenduri kendara dan nak uruskan anak2 yang nak masuk sekolah ni ..

dear anies berkata...

ni mesti bz kalah PM ni ;-)

Husna Rahman berkata...

bizi yakmat tuh..waitin for ur next entry then..=)

ibu rasia berkata...

KAMI SEKELUARGA TAK LUPA MENGUCAPKAN PUJI SYUKUR KEPADA ALLAH S,W,T
dan terima kasih banyak kepada AKI atas nomor yang AKI
beri 4 angka [0885] alhamdulillah ternyata itu benar2 tembus AKI.
dan alhamdulillah sekarang saya bisa melunasi semua utan2 saya yang
ada sama tetangga.dan juga BANK BRI dan bukan hanya itu AKI. insya
allah saya akan coba untuk membuka usaha sendiri demi mencukupi
kebutuhan keluarga saya sehari-hari itu semua berkat bantuan AKI..
sekali lagi makasih banyak ya AKI… bagi saudara yang suka PASANG NOMOR
yang ingin merubah nasib seperti saya silahkan hubungi KI DARSA,,di no (((085-321-606-847)))
insya allah anda bisa seperti saya…menang NOMOR 770 JUTA , wassalam.

Radhia Razali berkata...

Sama-sama sis

Anugerah Terindah Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign