Anugerah Terindah: Menu-Menu Hari Cuti Kemarin

Halaman

13 Disember 2016

Menu-Menu Hari Cuti Kemarin




Salam dan selamat pagi selasa untuk semua sahabat blogger dan pengunjung setia blog MD ini.Dua hari cuti 11hb dan 12hb tak ada ke mana² lepak kat rumah jer Maulidur Rasul pada hari ni..MD kat rumah jer sambil kemas² rumah dan masak² apa yang ada kat dapur tu..


Hari pertama cuti 11hb aktiviti yang di buat kat rumah adalah mengemas rumah dan kemarin 12hb cuti sempena Maulidur Rasul aktiviti MD ialah masak memasak jer dan antara menu yang MD masak tu yang simple² jer sebab bahan kat dapur tak banyak maklum lah kalau cuti dan duduk kat rumah jer perut selalu jak lapar kn....


Menu sarapan pagi kemarin Mee Goreng Telur


Ayam masak sos tiram bersama cendawan



Pegadel jagung





Kubis dan cendawa tu adalah pemberian dari jiran MD..Terima kasih banyak kat jiran MD semoga sentiasa di murahkan rezeki lagi...kubis tu MD campur dengan mee goreng dan pegadel jagung dan cendawa tu MD masak bersama ayam sos tiram...










9 ulasan:

Unni Anje berkata...

sedapnya menu

dear anies berkata...

sy nak ayam msk sos tu boleh? ;-)

Asha Lya berkata...

Rajinya akak msk2, msti sdp

Siti Rohaida Yusof berkata...

wah...menu semua menarik

Shahida Dzulkafli berkata...

Waktu-waktu cenginie tgk makanan rasa mcm nak kunyah2 skrin komputer nie.. hehehe..

Azhafizah Md Nor berkata...

semua sedap-sedap

A. Aqma berkata...

ayam masak sos tiram tu menyelerakanannnnnnnnnnnn~

Hafiza AizZawa berkata...

murahnye rezeki..

adianiez AIDA berkata...

aduhai.
lazat nyer... terutama ayam masak sos tiram tu, MD.
dok umah wajib la masak memasak kan.
lepak makan makan :)

Anugerah Terindah Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign