Anugerah Terindah: Menu Minum Petang

Halaman

27 November 2014

Menu Minum Petang







Salam dan selamat petang untuk semua sahabat blogger dan pembaca yang Diana sayangi dan hargai...pagi tadi jiran sebelah rumah bagi Diana sejenis ubi...kalau tempat Diana ubi ni di panggil ubi rambat ataupun ubi manis....kulit dia berwarna unggu2 pink dan isi dia berwarna ungu dan ada juga yang berwarna putih...sedap di makan tak kira di goreng tau pun di rebus...nak buat bubur pun sedap juga



















Yang Ikhlas,

10 ulasan:

Bbwana adienia berkata...

Uina..sedap tu Kak..digoreng..mkn pnas2 mmg best!!! :)

Khir Khalid berkata...

Assalam... wahh bestnya.. menyelerakan.. :)

Deanna Morni berkata...

sedap tu...sy suka mkn rebus mcm tu jer....terasa manis nyeee...terutama yg kaler purple tuuu....ihihihihih

Ahmad Zu Mal Md Rayi berkata...

Sedapnyer... Tetiba lapar ^-^

Asha Lya berkata...

Memg sdp ni buat kuih

Hafiz Hafizol berkata...

Sedap sangat nie... biasa ubi nie mak saya selalu potog kecik2 panjang2 mcm fries tu, kemudian celup dengan tepung... n goreng... sedapppp anagkk !!! T__T

hidayu ayumie berkata...

Uhhh sedap kalu goreng nie... alahhh trliurnye... skg kt sini musim ujan.. ritu mak mertua rebus ubi kayu.. alahaiii trliurnye

Cik Fafa berkata...

kalau buat kuih keria boleh tak guna ubi ni?hehe

Invisible Me berkata...

Rasa macam sama macam ubi yang IM buat kuih dengan hausmet. Manis tapi kami tambah lagi gula dalam cucur yang buat tu. Hehe

Cik Yanie berkata...

Rajin betul akak ni.

Anugerah Terindah Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign