Anugerah Terindah: IMPIAN TERINDAHKU

Halaman

20 Disember 2013

IMPIAN TERINDAHKU






Bismillahirrahamanirrahim....



Menjadi seorang ibu adalah impian semua wanita yang sudah mendirikan rumahtangga...sama seperti Diana..penantian selama 7tahun masih belum di kurniakan seorang insan yang bergelar Anak..Bukan itu kemahuan yang Diana minta...tapi itulah kehendak yang Maha Besar,yang Maha Mengetahui,yang Maha Memberi....


Diana tempuhi..onak berduri melata sehingga setiap tapak yang digagahi akan terpijak duri yang melekat di tapak kaki,namun perjalanan itu tidak harus terus dihentikan hanya kerana luka-luka yang mengalirkan darah...kerana perjuangan Diana tidak disandarakn kepada kelemahan dan kerapuhan hati...sebaliknya Diana akan berdoa dan berusaha selagi kudrat masih di badan,selagi nyawa masih di jasad dan sebelum roh dicabut oleh Allah..


Perjalanan tidak sentiasa dihisai mutiara yang tidak bersinar rembulan yang tidak menyinari malam...InsyAllah satu hari nanti mutiara itu akan bersinar seperti matahari yang menyinari alam,seperti rembulan yang menerangi malam...sebuah kehidupan itu pasti akan menyimpulkan sebuah hakikat kehidupan yang akan menjadi MANIS.




 
 
 
 
Doakanlah Diana moga satu hari nanti Diana bergelar seorang Ibu....Dengan izin dari Allah, Dia yang memiliki segala-galanya yang ada di langit,bumi,lautan dan daratannya...Dialah Pemilik bagi segala yang ada di alam ini...Dialah yang Maha Besar,Dialah yang Maha Mengetahui,Dialah yang Maha Memberi...Amin...









4 ulasan:

Unknown berkata...

Ya Allah, perkenankanlah impian rakanku ini dan permudahkanlah segala urusannya..:)

Mardiah Diana berkata...

@Maya Omar terima kasih rakanku Maya...semoga impian Diana di kabulkan oleh Allah dan dipermudahkan segala urusan...amin..

Unknown berkata...

Semoga Diana akan terus diberikan kekuatan dan ketabahan. Insyaallah. Hanya Allah mengetahui segalanya.. :)

Mardiah Diana berkata...

@Mommy Pinky terima kasih Mommy Pinky...Diana akan kuat dan tabah menghadapinya...Hanya Allah yg Maha Mengetahuinya apa yang terbaik kepada UmatNya..

Anugerah Terindah Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign