Anugerah Terindah: Bungaku Yang Menanti Masa Nak Mekar

Halaman

13 Ogos 2015

Bungaku Yang Menanti Masa Nak Mekar







Selamat hari khamis untuk semua sahabat blogger dan pembaca yang Diana sayangi dan hargai...Bersua lagi kita di hari khamis ini  dengan cerita "Bunga"....Lihatlah gambar bunga Diana yang menanti masa hendak berkembang mekar...












Gambar bunga yang tunggu masa nak berkembang mekar...gambar ni Diana ambil masa petang kemarin...













Gambar bunga yang tak sabar nak berkembang mekar...ini pula Diana ambil masa pagi tadi sebelum berangkat ke tempat kerja...siapa di antara sahabat blogger dan pembaca yang dapat meneka bunga apakah ini....hihi...









10 ulasan:

MILx HASHIM berkata...

BUAT LAKSA PUN SODAP...

Farrah MF berkata...

Selamat berkembang mekar duhai bunga :)

Puan Wawa berkata...

ku menantimu kembang mekar bunga..")

Asha Lya berkata...

Persisnya mcm bunga kantan Kak hhehe

Dunia Zumal berkata...

Betul ke bunga kantan???

Puteri Wanita berkata...

tak dapat teka sebab kuncup ... tapi kalau kembang pun belum tentu kenal :p

NuSaNa NoSa 91 berkata...

bunga apakah.. jeng3~

yang pasti bukan bungan plastik.. hihihihiii~ :p

^_^

Bbwana adienia berkata...

wah..wah..bunga apakah itu? buat wana penasaran.. ;)

Lieya Von Jay berkata...

Rajin nyer menanam bunga ye.. tangan saya tak menjadi . tak pandai menanam langsg ^_^

Dilaella Ella berkata...

macam bunga kantan ja tu kak hehe.. ^^

Anugerah Terindah Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign