Anugerah Terindah: Smartphone Pilihan Samsung Galaxy Grand Prime Gold

Halaman

9 Ogos 2015

Smartphone Pilihan Samsung Galaxy Grand Prime Gold


Selamat berhujung minggu untuk semua sahabat blogger dan pembaca yang Diana sayangi dan hargai....sebelum memulakan aktiviti pepagi ni...Diana nak kongsi sesuatu...sesuatu apa tu....kejap yer....

Ceritanya macam ni...hari raya ke - 2 yang laluDiana,en.hubby,adik,anak buah dan kawan2 ke bandar Sandakan berhari raya dan berjalan-jalan ke pusat bandar..Diana dan en.hubby masuk ke kedai telefon yang selalu masuk,kira Diana ni pelanggang tetap kat kedai tu..bukan sebab Diana selalu beli telefon untuk diri Diana tetapi setiap kali ada jiran-jiran kat tempat Diana nak beli telefon mesti Diana beli kat kedai telefon tu...Tapi pada hari raya ke -2 tu,Diana berkenan pula dengan 1 telefon ni...comel kecil jak dan warna dia pun cantik..kira smartphone lah juga.
Ini dia smartphone yang Diana berkenan...harga pun kira berpatutan juga..Samsung Galaxy Grand Prime,Diana ambil warna gold..

















6 ulasan:

NaZiRaH @ Ezyra berkata...

selamat hari raya kak

cantik hp, saya suka hp yg shape macam tu..;-)

fiqah hamed berkata...

Eika pakai samsung grand duos warna gold..memang sekarang ramai minat gold terutamanya dalam kalangan perempuan kn..^^

Dunia Zumal berkata...

Wah, cantiknya telefon baru Diana ^-^

Asha Lya berkata...

Cntik la hf tu Kak, Lya pun cdg nak bli hf baru juga hihi..

kakyon berkata...

lama tak beli talipon baru..tengok diana punya perasaan nak beli berjangkit pulak ;)

Farrah MF berkata...

Ni kira telefon rayalah ni ye ;)

Anugerah Terindah Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign