Anugerah Terindah: Terima Kad Raya Dari Blogger Terkenal

Halaman

6 Ogos 2015

Terima Kad Raya Dari Blogger Terkenal




Selamat petang untuk semua sahabat blogger dan pembaca yang Diana sayangi dan hargai....



kad raya dari blogger terkenal


Sebenarnya kad ini Diana terima pada 24hb lalu...walaupun terlewat sikit tapi Diana gembira sebab terima kad raya yang cantik,comel seperti tuannya...siapa tak kenal dengan blogger ni...seorang blogger yang terkenal dan blogger asal dari sabah...1 negeri dengan Diana tu....blogger emasputih........hihi...

Ini adalah kad raya tunggal yang Diana terima dari blogger....blogger terkenal pula tu....gembiranya Diana....macam mana Diana boleh terima kad raya ni...nak tau macam mana...Sebenarnya di bulan Ramadhan yang lalu...blogger emasputih atau lebih mesra dengan panggilan Uzu telah  menganjurkan Di Sini....hanya tinggalkan alamat kita akan dapat kad raya dari beliau....
Terima kasih dik ...



6 ulasan:

Asha Lya berkata...

Comelnya kad raya dri uzu kan

Bbwana adienia berkata...

wah tahniah kak diana..seronok wana tengok..sapa yang nda kenal dengan blogger emas putih kan..bertuah la akak :)

Puan Wawa berkata...

Tahniah diana..")

Cantik kad rye.. Wawa dah lama tk terima..")

Dunia Zumal berkata...

Comelnya kad raya dari Uzu tu ^-^

hidayu ayumie berkata...

wahhh tahniah dapat dari emasputih

Cik Kumbang berkata...

bestnya dapat kad raya dari uzu
Tahniah :)

http://kumbangmerahbintikhitam.blogspot.com/search/label/DIY

Anugerah Terindah Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign