Anugerah Terindah: Ole - Ole Dari Sarawak

Halaman

18 Ogos 2015

Ole - Ole Dari Sarawak




Selamat tengahari untuk semua sahabat blogger dan pembaca yang Diana sayangi dan hargai....kemarin petang kak satu kerja dengan Diana  baru balik dari kuching Sarawak.....Dia ada bawa ole-ole untuk kami di ofis iaitu kek lapis sarawak dan keychain sarawak..






















Terima kasih kak dengan ole-ole ni..bertambah lagi koleksi keychain Diana...hihi

9 ulasan:

Asha Lya berkata...

Sdpnya tu kek lapis srwk..feveret lya.klau da member blik srwk msti Lya minta kirim

Hafiza AizZawa berkata...

sedapnye.. dpt mkn time raya jer.. tu pun g umah member org sarawak..

kisah earty berkata...

sedapnya kek lapis sarawak tu..lame tak makan dah.. :(

Nurul Shahira berkata...

Baru jugak balik dari Kuching hari tu. Beli kek lapis, sedapnya! Sekejap je habis, hehe =)

Dilaella Ella berkata...

sedapnya kek, lama sudah tak makan kek lapis..

ejulz berkata...

kalau nak kirim bgtau je kat ejulz.. hehe

ejulz berkata...


Entry terkini.. Jemput singgah "Lantai Cilik Musim Ke-3"


Puteri Wanita berkata...

sedapnya kek lapis sarawak ... terliur tengok :)

Farrah MF berkata...

Bestnya dapat ole-ole. Suka kek lapis Sarawak :)

Anugerah Terindah Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign