Anugerah Terindah: Keropok Keju @ Kerepek Cheese

Halaman

7 Ogos 2015

Keropok Keju @ Kerepek Cheese

Salam semuanya sahabat blog dan pembaca yang Diana sayangi dan hargai....masa raya hari tu kat rumah Diana banyak kerepek cheese...tapi orang kat tempat Diana panggil keropok keju...rasa dia memang sedap dan ranggup....
 

Masa blogger Asha Lya berkunjung ke rumah Diana,Diana ada hidangkan kerepek cheese ni,ada masa sudi2 lah datang lagi dik Lya ke rumah akak yer.....merepek cheese ni sedap di makan sambil tengok tv....hihi...












5 ulasan:

Zizie Zack berkata...

kerepek cheese?? first time dengar.... sedap x?

fiqah hamed berkata...

Uiss...mcm sedap jer..share resepi sis..mana tahu boleh trt buat nnt..

lia ummiirfan berkata...

kerepek cheese?? caner buatnya tu.. first time dengar

Siti Nurzafirah berkata...

kerepek cheese..??

macam mana tu...??

kerepek tu daripada apa...?

Dunia Zumal berkata...

Tak pernah rasa lagi. Minta sikit ^-^

Anugerah Terindah Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign