Anugerah Terindah: Shopping Online Di Vrhijab

Halaman

11 Ogos 2015

Shopping Online Di Vrhijab






Selamat pagi untuk semua sahabat blogger dan pembaca yang Diana sayangi dan hargai...cerita pagi tadi nak kongsi dengan sahabat semua....









Cerita bermula dari malam isnin lagi.....tengah layan konsert af 2015 sambil blogwalking ke sahabat blogger tertiba Diana teruja dengan 1 blog ini........Hannah Sytieh....masuk jak kat blog dia...terus rambang mata Diana tengok shawl2 dia...semua cantik2 buat Diana nak borong semuanya...Lepas puas tengok kat blog beliau,Diana beralih ke IG beliau...kat IG lagi buat mata Diana jadi rambang...dalam semalam tu Diana belek berapa kali IG dia tak juga puas2 Diana melihat shawl dia...semua pun cantik2 dan sangat berkenan di hati Diana.












































Diana dah oder 3 sekali...kalau ikutkan hati Diana nak borong semuanya sebab semuanya pun Diana berkenan dan harga dia mampu milik....hihi....InsyAllah dah ada sampai nanti Diana review yer....







6 ulasan:

fiqah hamed berkata...

Macam menarik nie..tapi x pandai pakai shawl...huhu

Dunia Zumal berkata...

Wah, sampai 3 Diana beli yer. Memang tengok pun nampak cantik ^-^

Eintan Nurfuzie berkata...

cik en pon.. tp cik en mmg jrg berbelanja online ni

Puan Wawa berkata...

wah, banyak tu.. confirm rambang mata..hihi

Asha Lya berkata...

Wah akak borong tudung erkk hhehe...

muhammad nizam berkata...

baik punya cadangan utk book raya tahun depan...

Anugerah Terindah Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign