Anugerah Terindah: Bunga - Bunga Hiasan Lamanku

Halaman

12 Ogos 2015

Bunga - Bunga Hiasan Lamanku




Selamat pagi untuk semua sahabat blogger dan pembaca yang Diana sayangi dan hargai...pepagi ni nak kongsi bunga - bunga yang dah berbunga di laman rumah Diana...Jom layan gambar bunga-bunga yang Diana ambil pagi tadi..




Bunga tapak dara warna pink lembut dan tengahnya merah
Bunga warna unggu tengah dia kekuningan



Bunga warna pink lembut tengah dia kekuningan
Bunga warna merah tengah dia kekuningan


Bunga warna maroon tengah dia kekuningan







Cantik kan bunga - bunga ni..bermacam warna yang Diana tanam,ada beberapa pokok lagi belum mengeluarkan bunga...nanti bila ia dah berbunga Diana akan upload gambar bunga tu..








14 ulasan:

Eintan Nurfuzie berkata...

warna warni,,

GiveAway Sketch Picture By Eintan Nurfuzie
Nak Sketch Pic free?
Jom test luck korang kot kot terpilih
dan berita baiknya, terbuka untuk blogger, faceboker dan instager..
http://www.nurfuzie.com/2015/08/giveaway-sketch-picture-by-eintan.html

FyzaSaleh berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
FyzaSaleh berkata...

Assalamualaikum sis. :) Salam kenal. Wah, rajin ya tanam bunga. Fiza ni nak juga tanam bunga tapi tu la, mcm xda masa pula nak tanam. Nanti bunga2 lain da berbunga, jgn lupa upload gambar k. Hehe

FyzaSaleh berkata...

Assalamualaikum sis. :) Salam kenal. Wah, rajin ya tanam bunga. Fiza ni nak juga tanam bunga tapi tu la, mcm xda masa pula nak tanam. Nanti bunga2 lain da berbunga, jgn lupa upload gambar k. Hehe

Dunia Zumal berkata...

Cantiknya bunga di laman Diana ^-^

Asha Lya berkata...

Cntik2 la Kak, wrna wrni..Lya bukan tgn jns pndai tanam bunga msti x jdi hihi

Hafiza AizZawa berkata...

seronok nya bila hasil tangan sendiri menjadi.. cantik pula tu.. warna-warni..

NaZiRaH @ Ezyra berkata...

kak, cantiknya, klu mak mertua tgk ni mesti suka, sebab dia peminat bunga, nama apa kak bunga ni?

Mardiah Diana berkata...

Bunga ni orang panggil bunga tapak dara....

Dilaella Ella berkata...

cantik warna-warni bunga akak, sy pun suka juga tanam2 ni tp tdk berapa pandai..

Bbwana adienia berkata...

cantik2 bunganya..indah halaman rumah..kalau di rumah ni mama wana yang rajin tanam..memang cantik halaman dengan bunga-bunga yang beraneka warna..

Shuhaida Kabdy berkata...

As Salam Diana..cantiknya bunga2 tu..berseri laman kan..

Shuhaida Kabdy berkata...

As Salam Diana..cantiknya bunga2 tu..berseri laman kan..

muhammad nizam berkata...

chantik macam lukisan..

Anugerah Terindah Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign