Anugerah Terindah: Terima Kunjungan Dari Blogger Asha Lya

Halaman

2 Ogos 2015

Terima Kunjungan Dari Blogger Asha Lya









Selamat malam untuk semua sahabat blogger dan pembaca yang Diana sayangi dan hargai....masih lagi kita dalam suasana hari raya kan....jadi tengahari tadi Diana di kunjungi oleh rakan blogger iaitu Asha Lya bersama suami dia...Terima kasih dik Lya sudi berkunjung ke rumah Diana yang tak seberapa ni...













Ni jak juadah yang dapat Diana sediakan....nasib baik kuih raya Diana masih ada....dapat lah dik Lya merasa kuih raya akak...hihi










10 ulasan:

Ezy Loy berkata...

bestnyeeee.. nk join beraya jgk! hehe

Bbwana adienia berkata...

wah seronoknya..kalau rumah kak diana dekat, mesti wana pegi jugak..huhu

Asha Lya berkata...

Terima ksh kak msk sdp2 utk kmi..insyallah raya haji nnt kmi dtg brkunjung lgi hhehe..best dpt knl akak

Mardiah Diana berkata...

sama2 dik lya...InsyAllah ada masa dik lya dtg jak rumh akak...rumah akak sentiasa terbuka utk adik lya...hihi

Mardiah Diana berkata...

Jemputlah join Ezy....hihi

Mardiah Diana berkata...

Dik wana...klu ke sandakan...jangan lupa singgah rumah akak yer..

Puteri Wanita berkata...

kunjungan rakan blogger? ... menarik ni. kenal di alam maya bawa keluar :)

Dunia Zumal berkata...

Bestnya dapat bersua muka dengan rakan blogger kan...

hidayu ayumie berkata...

wahh lya mai berkunjung sane ye
bestnye rumah blogger dekat2
sini xtau nak beraya mana

Cikna berkata...

Bnyk jgk juadah raya tu...

Anugerah Terindah Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign