Anugerah Terindah: Bungaku Yang Cantik Berbunga

Halaman

14 Ogos 2015

Bungaku Yang Cantik Berbunga









Selamat tengahari untuk semua sahabat blogger dan pembaca yang Diana sayangi dan hargai...Sebenarnya entri pandai tadi nak buat sebab pagi tadi juga Diana ambil gambar ni...gambar apa lagi kalau bukan gambar "Bunga"...hihi....Jom layan gambar bunga yang Diana ambil....jangan pula bosan yer bila tengok bunga2 ni...sebab cantik sangat Diana pun tak bosan nak tengok..




























Lama juga Diana menunggu bunga kemboja ni berkembang mekar...sekali ia berkembang mekar.... 
berkuntum2 lagi.....Ada sepokok lagi bunga kemboja Diana yang belum mengeluarkan bunganya...Hari tu beli anak pokok bunga kemboja Diana tanya tauke tu...dia tak tau pun bunga dia warna apa,tapi Diana tetap beli jak..kalau bunga dia lain warna baguslah tapi kalau merah juga macam gambar kat atas tu tak apa juga sebab cantik sangat.....Alangkah indahnya ciptaan yang maha Esa...tak jemu Diana memandangannya....






11 ulasan:

Asha Lya berkata...

Owhh ni plak bunga kemboja, Lya ni buta bunga skit Kak hhaha

Nasz berkata...

owh.. bunga kemboja ke? tak tahu. huhuhu.

Jemput ke blog saya.

www.nasznadzeri.com

Cetusan Minda berkata...

geram pulak saya tgk bunga kemboja ni ... saya juga pecinta bunga .

Dilaella Ella berkata...

cantik bunga akak, di rumah tiada pula bunga kemboja ^^

mamahusna iR Sarah berkata...

cantiknya bunga kemboja ni,

www.mamahusna.com

Puan Wawa berkata...

Comelnye bunga ni, mekar berkembang..hehe

Zizie Zack berkata...

cantik bunga tu mekar.. :)

Dunia Zumal berkata...

Cantiknya bunga kemboja tu ^-^

♥TheOnlyFarah♥ berkata...

Pagi2 cuci mata tengok bunga cantik nie tenang jer rasa..:)

Puteri Wanita berkata...

pandai yer bab bunga, pandai tanam, nama bunga pun tahu ... cantik sangat bunga kemboja ni, kalau la tangan ni sejuk macam diana, nak juga tanam bunga :)

kisah earty berkata...

bagusnya..tangan jenis sejuk ni, klu orang tua2 cakap.. :)

Anugerah Terindah Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign