Anugerah Terindah: Kebaikan Mengunakan Losyen Tangan Dan Badan

Halaman

30 Januari 2014

Kebaikan Mengunakan Losyen Tangan Dan Badan

 
 
 
 
 
 
 
Salam dan selamat malam untuk semua sahabat blogger dan pembaca yang Diana sayangi dan hargai..pernahkah kita terfikir pemakaian losyen tangan dan badan amat melecekkan sebab tidak suka dengan kesan yang melekit...
 
 
 
losyen kesukaan Diana
 
 
Tetapi tahukah anda,jika kita tidak menyapu losyen...kelembapan padan tangan dan badan akan hilang dan boleh mengakibatkan kulit kita mudah kering dan kasar apalagi jika kita selalu berada di bawah terik matahari...Kegunaan losyen amat penting untuk memastikan kulit kita sentiasa lembab,tidak kering,tidak merekah,sentiasa tegang dan lembut..
 
 
 
Penggunaan losyen yang berterusan jugak mampu membuat kulit kita semakin cerah...Waktu yang paling sesuai untuk kita memakain losyen ialah sebaik kita selepas mandi,sebab waktu keadaan kulit kita masih lembab dan losyen mampu menyerap secara maksimum....dan penggunaan losyen pada waktu malam sebelum tidur jugak amat perlu dan terbaik sebab ia dapat memberikan rawatan dan penjagaan pada tangan dan badan agar sentiasa lembab seperti kulit baby....hehe...



Diana memang suka pakai losyen ni sebelum tidur...sebab Diana suka cium bau losyen tu...nyaman jer bila dapat cium bau losyen tu dan dapat tidur dengan aman....losyen yang Johnson's yang warna putih tu,Diana pakai masa nak pergi kerja,sebab dia ada perlindungan UV dan losyen Johnson's yang warna pink tu Diana pakai bila berada di rumah....
 
 
 
 

8 ulasan:

Nao Mei berkata...

cik akak memang pakai vaseline je...hihi....
siang malam semua pakai tu....
kalau tak de tu....tak sempurna rasanya...hihi..

Kechek Buzz berkata...

hmmm.. ni satu kelemahan saya, saya tak suka pakai losyen sbb rasa macam melekit je..hehe

Akeyla Azmi berkata...

heeee~~ <3
qila kureng sikit losyen ni.
malas hiks

Weena berkata...

Betul tu diana...mmg elok pakai losyen nie... akak pakai product palmer...mmg elok... :)

Dzureen Darwis berkata...

Saya suka pakai bila dalam tempat berhawa dingin

Norhasniza Khalid berkata...

mama pakai sebamed sufi.. hihi, pinjam losyen anak..

Abak Lorong Cinta berkata...

huhuhu...
^________________________^

Cik Yanie berkata...

Yg pink tu wangi kannn

Anugerah Terindah Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign