Anugerah Terindah: Anugerah Juara Lagu Ke 28 ( AJL 28 )

Halaman

26 Januari 2014

Anugerah Juara Lagu Ke 28 ( AJL 28 )

 
 
 
 
 
Salam dan selamat malam untuk semua sahabat blogger yang Diana sayangi dan kasihi..malam ni bermula sudah debaran Anugerah Juara Lagu ke 28..Jom kita saksikan sehingga akhir siapakah yang akan di nobatkan sebagai Juara Lagu AJL ke 28 malam ini..




12 Lagu yang telah berjaya layak ke Anugerah Juara Lagu ke 28 (AJL 28 )
 
 
 
1.Takkan Terpisah ( Black )
2.In Love With You ( Aizat Amdan & Noh )
3.Penglipurlara ( Hazama & The Penglipurlara )
4.Kau Yang Terindah ( Alyah )
5.Kalau Aku Kaya ( Awi Rafael & Altimet )
6.Sahabat ( Najwa Latif ft. Sleeq & Shamkamarul )
7.Hanya Aku ( Hyper Act )
8.Bahagiamu Deritaku ( Hafiz )
9.Ikut Rentak ( Jaclyn Victor )
10.Bosan ( Stacy )
11.Tanda Tanya ( Azlan & The Typewriter )
12.Aku Pelat ( Salam Muzik )
 
 
 
Tema  atau konsep persembahan untuk  Anugerah Juara Lagu ke 28 malam ini ialah Game On....
Siaran Langsung  dari Stadium Putra Bukit Jalil
 
 
 
 
 
 

6 ulasan:

Unknown berkata...

bosang tengok eh..hihi...
tunggu keputusan je la

Aku pengembara berkata...

Takkan terpisah, Black favourite saya :)

norhasnizakhalid berkata...

mama tengok sampai hafiz je, pastu mama zzzzzzzzz

Unknown berkata...

tengok hafiz je
org ckp die nyanyi sedap...hehe

Unknown berkata...

Hye, saya suka baca blog awak, baru2 ni saya baru blog harap awk boleh singgah dan follow blog saya. awksweetgitu.blogspot.com :)

Azhafizah MN berkata...

GAME is over now :)

Anugerah Terindah Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign