Anugerah Terindah: Pagi Yang Sejuk Sangat

Halaman

23 Januari 2014

Pagi Yang Sejuk Sangat

 
 
 
 
 Salam dan selamat pagi untuk semua sahabat blogger yang Diana sayangi....kat luar pejabat Diana hujan turun membuatkan suasana dalam pejabat begitu sejuk di tambah lagi penghawa dingin yang dihidupkan awal pagi,bertambah-tambah lagi sejuknya hingga kesum-sum tulang terasa sangat...
 
 
 
Paling rasa malas nak  bila nak turun ke weighbridge nak timbang buah ( Buah kelapa Sawit ),dalam keadaan hujan macam ni guna payung pun basah jugak...lain lagi nak pijak tanah yang becak...sedikit-sedikit lumpur pun ada jugak melekat ke kaki...biasa la tempat kerja Diana ni kawasan ladang kelapa sawit...tempat weighbridge dan pejabat tak jugak jauh,tapi nak berjalan kaki jugk baru sampai....
 
 
 
 
 





 

4 ulasan:

Norhasniza Khalid berkata...

sejuk kan,, sini panas tapi anginnya sejuk..

cik kiera berkata...

Memang sejuk, tapi alhamdulillah, cuaca cerah kat n9 :)

sha dhira berkata...

selamat petang kak..
area nilai mendung waktu pagi, tengah hari terik.. hehe.. :D

Invisible Me berkata...

Samalah. Pepagi asyik pakai sweater jea sekarang sebab sejuk..

Anugerah Terindah Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign