Anugerah Terindah: Hujan Di Pagi Jumaat

Halaman

10 Januari 2014

Hujan Di Pagi Jumaat

 
 
 
 
Bismillahirrahmanirrahim...
 
 
Salam pagi Jumaat yang penuh barakah...penghulu segala hari...semoga sahabat blogger yang Diana sayangi berada dalam keadaan sihat di samping apa yang dilakukan....
 
 
 Di pagi Jumaat yang Indah damai ini,hujan rahmat di turunkan...rasa dingin yang teramat hingga memaksa Diana rasa malas untuk bergerak...tapi Diana kuatkan dan bangkitkan semangat untuk menempuhi hari ini...
 
 
 
 
 
Google pict
 
 
 
 
Semoga hari ini dan hari-hari yang bakal mendatang akan lebih baik lagi...sama-samalah kita berdoa dan memohon kepadaNya.....
 
 
 
 
 
 
 

20 ulasan:

Affy Afiqah berkata...

salam jumaat kak, semoga hari ini lebih baik hendaknya, semoga akak sentiasa bahagia di samping keluarga... akk doakan ika juga ya :)

Cikgu Belog berkata...

salam jumaat, tempat sy pon hujan jgk... :)

Cikgu Belog berkata...

http://shylladiamond.blogspot.com/

Norhasniza Khalid berkata...

syukur ya allah....

Azhafizah Md Nor berkata...

Salam jumaat kak Diana..hujan² ni kena gagahkan jugak buat kerja walau rasa cam nak tidur je kan hujan² ni. :)

Mia Liana berkata...

salam jumaat.... hujan rahmat tu.

Mardiah Diana berkata...

@Affy Afiqah Salam Jumaat jgk dik Ika...terima kasih kat dik..akak akan sentiasa doakan apa yang terbaik untuk adik..

Mardiah Diana berkata...

@Affy Afiqah Salam Jumaat jgk dik Ika...terima kasih kat dik..akak akan sentiasa doakan apa yang terbaik untuk adik..

Mardiah Diana berkata...

@Cikgu Belog Salam Jumaat jgk dik..

Mardiah Diana berkata...

@Norhasniza Khalid Maksi Mama...sentiasa tanamkan rasa bersyukur dalam diri..

Mardiah Diana berkata...

@Azhafizah Md Nor Salam Jumaat jgk dik Fizah...walau apapun rintangan akan di gagahi untuk mencari rezeki yang halal...

Mardiah Diana berkata...

@Mia LianaSalam Jumaat jgk Kak Mia...hujan rahmat satu anugerah terindah dari Allah..

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

sini pun hujan.. =)

Invisible Me berkata...

Amiinn. Moga lebih baik hendahknya :)

Nao Mei berkata...

salam jumaat diana....semoga hari ini menjadi hariyang lebih baik untuk kita

hujan pelangi berkata...

salam jumaat. penghulu segala hari...

aisya berkata...

singgah di sini lewat malam hari jumaat. selamat berhujung minggu kak. :)

Kathy R'bain berkata...

salam jumaat sis..

Mizz Aiza (Dunia Kecil) berkata...

salam jumaat.. kat sini pun hujan juga pagi tadi.. hujan rahmat tu.. :D

nana kimie berkata...

semalam pun tempat nana hujan dari pagi sampai la ke petang...memang rasa sejuk je,heeee....

Anugerah Terindah Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign