Anugerah Terindah: Cuaca Yang Sejuk

Halaman

25 Januari 2014

Cuaca Yang Sejuk

 
 

 
 
 Salam dan selamat pagi sabtu untuk sahabat blogger yang Diana sayangi dan hargai...seperti hari-hari sebelumnya,cuaca pagi masih sejuk dan sejuk sangat-sangat..dah pakai sweater pun masih jgk terasa sejuk...sejuk...sejuk..Ni nak kena duduk dekat ungun api baru kurang rasa sejuknya...hehe..





pict dari google




Nasib lah kawasan tempat Diana tinggal ni di kelilingi pokok kelapa sawit...kalau pokok macam gambar kat atas tu...terasa Diana macam berada di Negara Orang putih da...hehe...



Kalau kita lihat dan terbaca dekat mana-mana blog dan internet..rata-rata mengatakan negara kita Malaysia kini di landa musim sejuk dan bakal di landa salji...betul ker...Tapi apa saja yang bakal berlaku hanya dengan IzinNya...
 
 
 
 
 
 
 
 
 

2 ulasan:

Cik Yaya berkata...

betul tu kak..kat tmpt Yaya ni pun sejuk je pepagi

Mizz Aiza (Dunia Kecil) berkata...

kat tempat aiza pun sejuk juga.. semoga semuanya dilindungi oleh Allah selalu..

Anugerah Terindah Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign