Anugerah Terindah: Lirik Lagu Bahagiamu Deritaku by Hafiz

Halaman

27 Januari 2014

Lirik Lagu Bahagiamu Deritaku by Hafiz

 
 
 
 
 
Salam dan selamat pagi Isnin untuk sahabat yang Diana sayangi dan hargai...pepagi ni syukur Alhamdulillah cuaca begitu indah dengan sinaran matahari yang menyinari pagi ini...begitu indah ciptanNya...



Pagi ini sistem internet Diana agak slow sangat...nak buat entri pun agak lama lah jugak...semalam telah berlangsung Anugerah Juara Lagu ke 28...tahniah di ucapkan kepada semua pemenang dan jutan tahniah kepada Hafiz  pemenang untuk Juara Lagu ke 28 dan pemenang untuk persembahan terbaik...





Bahagiamu Deritaku by Hafiz


Ku dengar kau cinta sangat padanya
Ku dengar hatimu kini miliknya
Dia kan menjadi teman sehidup dan semati
Aku menjadi sahabatmu


Siksanya mengakui kau teman biasa
Terpaksa ku terima itu hakikatnya
Yang pasti aku tak mau lupakan cinta
Kau percik api membakar kenangan lama


Aku tak tahu menilai cintamu
Aku tak mampu pertahankan


Tinggalkanku,perlahan-lahan ku terima
Semakin ku sakit semakin kau bahagia
Mengapakah aku jadi lemah sungguh ku tak sangka
Dia membawa jantungku bersamamu


Yang pasti aku tak mau lupakan cinta
Kau percik api membakar kenangan lama
Aku tak tahu menilai cintamu
Aku tak mampu pertahankan



Tinggalkanku perlahan-lahan ku terima
Semakin ku sakit semakin kau bahagia
Mengapakah aku jadi lemah
Sungguh ku tak sangka dia membawa jantungku
Bersamamu...bersamamu...



Mengapakah aku jadi lemah
Sungguh ku tak sangka dia 
Membawa jantungku bersamamu....

 
Ciptaan:LY
Lirik:Baiduri
 
 
 
 
 
Nakt tahu dengan lebih lanjut klik dekat :SINI
 
 
 
 
 
 

4 ulasan:

Aniq Bukhary berkata...

Black kalah.. :(

Sally Samsaiman berkata...

ramai blogger feeling lagu ni hari ni..hehehe

Azhafizah Md Nor berkata...

Lagu best :)

Che Rosliza Che Mat berkata...

lagu nie best...rasa peeling habis hihihi

Anugerah Terindah Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign