Anugerah Terindah: Sakit Gigi

Halaman

15 Januari 2014

Sakit Gigi

 
 
 
 
 
 
Salam dan selamat petang untukmu sahabat blogger yang Diana sayangi...hari ni rasa tak bermaya nak BW,komen dan sembang kat sahabat semua...ada beberapa aje yang Diana sempat nak BW,komen dan balas sembang,ini sebab pagi tdi Diana kena serang sakit gigi...
 
 
 
 
 
 
sumber google
 
 
 
 
Sebenarnya Diana sering kena serang sakit gigi...da berapa kali Diana nak cabut gigi yang sakit tu... tapi kalau da tak sakit gigi da lupa pulak nak cabut...hehe...biasa la Diana bab nak cabut gigi ni takut lah sangat...Jadi Diana amalkan jer petua-petua cara tradisional yang Diana tau...


InsyAllah lau gigi Diana da tak meragam sakitnya...malam nanti Diana BW,komen dan chat-chat dengan sahabat blogger yang Diana sayangi...walaupun Diana baru lagi dalam dunia blogger,tapi lau dalam sehari tak jenguk ker blog-blog sahabat...rasa rindu tu datang...
 
 
 
 
 
 
 
 

10 ulasan:

Nao Mei berkata...

cik akak kalau dah sakit tu....memang cik akak cabut je terus...Alhamdulillah setakat nie...elok dah gg cik akak

Yumida Huda berkata...

cabut gg x sakit kak. sakit gigi yg sakit.

Affy Afiqah berkata...

ika jarang kena sakit gigi, kalau kena boleh sampai demam sebab sakit sangat T_T
harap sakit gigi kak mardiah cepat sembuh! :)

aisya berkata...

baik akak g cabut gigi yg sakit tu.. biar sakit sekali je.. ni kalau sakit gigi tu tenggelam timbul rasa sakitnya susah jugak.. huhu.. semoga cepat sembuh ye kak.. :)

deno berkata...

siannya... better pergi cabut ... takut melarat...

Invisible Me berkata...

Moga cepat sembuh akak :)

Invisible Me berkata...

Moga cepat sembuh akak :)

Invisible Me berkata...

Moga cepat sembuh akak :)

Azhafizah Md Nor berkata...

kalau petua orang dulu gigit bunga cengkih kan..tapi kalau dah selalu sakit nak tak nak kena cabut jugaklah tu

nana kimie berkata...

sian akak,,,alhamdulillah da sembuh:)

Anugerah Terindah Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign