Anugerah Terindah: Wanita Dan Airmata

Halaman

13 Januari 2014

Wanita Dan Airmata

 
 
 
 
Salam hari Isnin untuk sahabat blogger yang Diana sayangi...pagi ni nak tau,mengapa wanita sering di labelkan wanita dan airmata tak bisa dipisahkan..seperti yang kita ketahui,dah menjadi lumrah kepada wanita mempunyai hati naluri yang lembut,senang sangat tersentuh...begitu sensitif....Airmata wanita jugak adalah salah satu senjata untuk bisa melemahkan hati sesiapa saja yang melihatnya terutama insan yang bergelar lelaki...
 
 
Kenapa wanita mudah sangat mengalirkan airmata.....
 
 
 

 
 
Seperti yang kita ketahui wanita ini sememangnya dicipta Allah dengan sifat yang lemah dan wanita jugak dikurniakan 9 nafsu dan 1 akal,berbanding lelaki yang nafsunya 1 tapi akalnya 9.Wanita akalnya 1 dikawal oleh 9 nafsunya...begitu sebaliknya,Lelaki 9 akal itu yang mengawal 1 nafsunya..Airmata jugak mempunyai tindak balas yang semula jadi kepada diri kita,jika kita lihat airmata jugak mempunyai memgambarkan perasaan sesorang....






p/s: Jangan menangsi untuk menipu..
 

 
 
 
 
 
 
 

10 ulasan:

Yumida Huda berkata...

sama la..bila perasaan x dpt dikawal..mudah je air mata nak keluar
lepas nangis rasa lega

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

kadang2 nak lepas geram pn leh ngalir air mata..

Nurul Farahizzati berkata...

air mata peneman setia kepada perempuan... huhu..

Nur Madihah berkata...

kalau lelaki tengok perempuan menangis, mesti dorang cair. hahah xD

Nur Madihah berkata...

kalau lelaki tengok perempuan menangis, mesti dorang cair. hahah xD

Invisible Me berkata...

Air mata wanita bukan tanda lemah :)

Norhasniza Khalid berkata...

air mata yang mengalir itu menandakan perempuan itu menangung sesuatu yang amat berat.. wanita hebat sebenarnya! tapi, dia akan menangis bila hilang daya...

Affy Afiqah berkata...

ika kalau marah kat orang pun end up akan menangis..tak tahu laa kenapa...nak luahkan marah tu macam tak patut...last2 menangis je yang mampu T_T

nana kimie berkata...

nana takleh tgk org nangis..nanti mesti termenangis sekali..huhu

Areena ulim berkata...

perempuan memang suka menangis :D

Anugerah Terindah Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign