Anugerah Terindah: Baju Jubah Untuk Emak

Halaman

2 Oktober 2014

Baju Jubah Untuk Emak






Salam dan selamat petang untuk semua sahabat blogger dan pembaca yang Diana sayangi dan hargai...petang2 hujan turun di ikuti dengan petir...banyak kawasan mula di banjiri...





Berbalik pada tajuk entri di atas..saja Diana nak kongsi untuk semua...hehe
....Masa Diana bercuti pada 24hb september yang lalu Diana ada belikan baju untuk mak mertua Diana..nak bawah dia sekali dia tak sebab tak tahan bila naik kereta mesti mabuk...mabuk darat...tu yang dia malas nak berjalan2...Baju tu anak dia yang pilih en.hubby Diana...tak tau berkenan sangat en.hubby kat baju tu...katanya sesuai untuk emak aku ni...hehe...





Mak mertua Diana ni tak cerewet pasal baju tau apa2 benda yang kami belikan untuk dia...dia terima semua pemberian dari anak menantu dia...Diana bersyukur mempunyai mak dan bapa mertua yang baik dan sangat penyayang....terima kasih buat mereka berdua kerana menerima Diana seadanya...merekalah tempat Diana menumpang kasih dan sayang setelah pemergian mak dan bapa Diana...




Hitam Itu Menawan















14 ulasan:

Ahmad Zu Mal Md Rayi berkata...

Memang cantik jubah tu... Moga ibu mertua Diana boleh menggayakannya Hari Raya nanti ^_^

Mardiah Diana berkata...

Tu lah Zu Mal....jubah ni simple jer...sebab mak mertua Diana tak suka yang bermanik2 tu...hehe

Nao Mei berkata...

cantik baju jubah nie diana

Fuza Musa berkata...

eh gojes nya

Bbwana adienia berkata...

Memang cantik menawan jubah tu Kak..Mesti happy mak mertua anak..bertuah dapat menantu macam akak..

ain syafieqa berkata...

sangat cantik jubah tu..pandai akak pilih

Kathy R'bain berkata...

cantik baju tu sis..

Khir Khalid berkata...

Assalam... simple tp menarik & cantik.. :)

hidayu ayumie berkata...

waahhh untungla ade anak menantu cmni...
heheheh cantek je
simple and nice

Belog Santai berkata...

Salam Jumaat Diana...
cantik Jubah tu..warna hitam memang selalu jadi pilihan kita coz hitam itu menawankan..he..he

Maria Firdz berkata...

cantik la jubahnya..

rohaiza yunus berkata...

Btol sayang ibu mentua mcm mak sendiri..jemput ke blog saya

Cikna berkata...

Nice, mummy Cikna pun suka pakai jubah je skunk ni....^_^

Asha Lya berkata...

kalau hadiah dari menantunya mestila dia suka hheee

Anugerah Terindah Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign