Anugerah Terindah: Cuti Sempena Maal Hijrah

Halaman

25 Oktober 2014

Cuti Sempena Maal Hijrah






Salam dan selamat petang untuk semua sahabat blogger dan pembaca yang Diana sayangi dan hargai...Salam Maal Hijrah juga untuk semua....





Hari ini semua sedang bercuti kan...di kesempatan cuti ini Diana pergi berjalan sekitar Bukit Garam lagipun hari ini ada pasar....pasar ini setiap sabtu mesti ada....berdekatan dengan pasar tamu ini ada taman tapi tengok taman macam tak terpelihara dah...sayang kan tempat cantik yang boleh di kunjungi di biarkan tanpa jagaan oleh pihak tertentu...


















Yang Ikhlas,

14 ulasan:

Asha Lya berkata...

Nnt senang2 akak singgahla kerumah lya nnt hhee..next month lya tgl kat cna suda

hidayu ayumie berkata...

Sayang sgt bile tpt2 cmni tak dijaga..
Eh ehhh kaka diana ni katne ni....
Heeee nak jalan2 jugakkkk

Mardiah Diana berkata...

InsyAllah Lya....tak lama lagi tu kan...selamat datang ke Bukit Garam...hehe

Maria Firdz berkata...

selamat bercuti...

Mardiah Diana berkata...

Memang sayang dik Ayu...tempat cantik tapi terbiar...nak jalan2 ker dik Ayu..datang sini lah..Bukit Garam...hehe

Mardiah Diana berkata...

Terima kasih sis....selamat bercuti juga...

Invisible Me berkata...

Selamat bercuti kak ;)

Khir Khalid berkata...

Salam Maal Hijrah Diana.. slmt bercuti.. :)

mama 3farhanah berkata...

selamat bercuti dan salam maal hijrah...
walaupun terlewat sehari, hihihi..

Ahmad Zu Mal Md Rayi berkata...

Salam Maal Hijrah Diana...

sHaRiNa eLyaNa berkata...

sha xpernah smpai bukit garam hihi..nnt bole jumpa..hihi

acik idah berkata...

Salam Maal Hijrah buat Diana sekeluarga... :)

hidayu ayumie berkata...

Wahhh jaohnye nak g sane kak...

Mimi Azirah berkata...

Seronoknya

Anugerah Terindah Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign