Anugerah Terindah: Banyak Kerja Mengantuk Lagi

Halaman

2 Oktober 2014

Banyak Kerja Mengantuk Lagi








Salam dan selamat tengahari untuk semua sahabat blogger dan pembaca yang Diana sayangi dan hari...tentu ada sahabat yang dah tahu setiap awal bulan Diana pasti sibuk...sibuk sesibuknya...lagilah sibuk bila program baru untuk sistem pengiraan gaji pekerja di gunakan....






Dah banyak kerja ni mata pula nak buat hal...mengantuk sangat tambah mengantuk bila memandang skrin computer tu...mungkin hal ini terjadi sebab berapa malam Diana tidur agak lewat sebab projek membuat biskut raya...hehe....















9 ulasan:

Ahmad Zu Mal Md Rayi berkata...

Kesian kat Diana yer. Sabar je yer ^_^

Asha Lya berkata...

Kesian akak sbr erkk dugaan tu

Kathy R'bain berkata...

sabar ye sis...

yana yani berkata...

tak apa, tu namanya tanggungjawab kan =)
moga semuanya dipermudahkan

Diana Rashid berkata...

alahai...kesian nya mengantuk..balik kerja nanti rehat cukup2..memang kalau lama2 dok hadap skrin komputer mata pun jadi letih..badan apa tah lagi..

acik idah berkata...

Take a nap sis... :)

Khir Khalid berkata...

Assalam... sabarlah.. dugaan tu.. :)

hidayu ayumie berkata...

tula sbuk buat sekut raye je
jgn pandang skrin macam pandang oven suda

Ismi Ana berkata...

Siannye..sibuk + mengantuk, memang tak larat.

Anugerah Terindah Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign