Anugerah Terindah: Hujung Minggu Nak Ke Kebun

Halaman

19 Oktober 2014

Hujung Minggu Nak Ke Kebun










Salam dan selamat berhujung minggu untuk semua sahabat blogger dan pembaca yang Diana sayangi dan hargai...Awal pagi tadi Diana dan en.hubby nak ke kebun,nak cari kot2 masih ada buah-buahan...faham2lah kalau kebun tak berjaga,semua pun jadi hal milik bersama...sesiapa pun boleh datang petik itu dan petik ini...



















Nilah jalan menuju ke kampung Diana..kat dalam menuju ke kampung Diana ni ada banyak tempat menarik seperti Goa Gamantung yang terkenal dengan tempat pembiakkan sarang  burung layang-layang,Sukau pula tempat monyet yang hidung mancung tu...Diana pernah lalu tapi tak pernah singgah lagi...InsyAllah ada masa nak juga menyinggah.....

















Yang Ikhlas,

23 ulasan:

acik watie berkata...

Wah...snap la sikit gambar monyet hidung mancung tu..

Ahmad Zu Mal Md Rayi berkata...

Rajinnya Diana berkebun ^_^

Mardiah Diana berkata...

Masa tu monyet hidung mancung tu masih tidur lah Acik tu yang tak ada snap gambar dia...hehe...

Mardiah Diana berkata...

Diana pergi tengok kebun Zu Mal...nak petik buahah...kot2 smpai tadi buahan dah kena kebas orang lain....macam tu lah klu kebun kita tak berjaga...

Fuza Musa berkata...

Bestnya ..
itulah untungnya berbudi pada tanah

Asha Lya berkata...

Rindu plak lya pda kg..huhuhu

Yumida Huda berkata...

beznye ke kebun. segar je tgk tanaman kat kebun.

Jemput join segmen mudah ni kak: KLIK: 4 POWER BANK UTK DI MENANGI!
Menyediakan hadiah: 4 unit Power Bank 10,000mAh
Jemput join kalau free :)

Invisible Me berkata...

Mesti banyak buah yang dapat. Hehe

Bbwana adienia berkata...

bagusnya buat aktiviti macam tu kan kak..sekali-sekala ke kebun..kalau ada hasil boleh ambik..wana dah lama tak pegi kebun..time kecik dulu suka ikut parents ke kebun..tolong membersihkan..sebenarnya suka cari biji getah sebab banyak pokok getah..hikhik

hidayu ayumie berkata...

hmmm mgkin org tau kott kebun tu tak berjaga kak diana
ssh jugak yee...
jaoh ke dr umah kak diana

Etuza Etuza berkata...

asalam...tak rugi berbudi kepada tanah...talian paip ke rumah etuza masuk angin air keluar kecil ja..penat tunggu air ...hehehe...

Kathy R'bain berkata...

seronoknya kan?kathy lama sudah tak ke kebun di pulau sebatik...dah duduk johor ni susah sikit nak balik kampung..

Miz Eija berkata...

salam perkenalan diana :) jemput singgah blog sy juga ya... looking for sahabat alam maya ^_^

Ahmad Zu Mal Md Rayi berkata...

Sabar yer Diana... Pokok mangga depan rumah zumal pun orang kebas gak... Itu depan rumah jew ^_^

Sally Yatiey berkata...

Bestnya g kebun kak ;D

Khir Khalid berkata...

Assalam... wah seronoknya ke kebun... best :)

Norain Binti Omar berkata...

Salam,

Can I have your email address?

Norain@zalora.com.my

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

seronoknya ada kebun..

Amanina Mads berkata...

ohhh. baru la tau pasal monyet hidung mancung tu. bestnya ada kebun

Sofu Hashim berkata...

Bestnya diana ada kebun...baru tahu ada nama tempat Sukau

Siti Rohaida Yusof berkata...

best la ada kebun..share la sikit pemandangan kat kebun tu..[enuh dengan kehijauan kan

Mimi Azirah berkata...

Bestnya diana

mama 3farhanah berkata...

bestnya ada kebunnn...
nak plak kebun buah-buahan, jenuh makan

Anugerah Terindah Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign