Anugerah Terindah: Makan Malam Dengan Lemang Dan Ayam Kicap

Halaman

25 Oktober 2014

Makan Malam Dengan Lemang Dan Ayam Kicap






Salam dan selamat malam untuk semua sahabat blogger dan pembaca yang Diana sayangi dan hargai...




Syukur Alhamdulillah hari ni dapat rezeki...jiran kat tempat Diana ada buat lemang sempenan sambutan Maal Hijrah dan sempena cuti di hari sabtu...taulah kita ni jarang2 dapat cuti umum yang jatuh pada hari sabtu kan...jadi cuti ni ambil kesempatan untuk bersantai2 tapi dalam duduk bersantai2 tu jangan di lupa tentang penghijrahan Rasulullah...











Lemang ni Diana makan bersama dengan ayam masak kicap simpel...














Yang Ikhlas,

14 ulasan:

Bbwana adienia berkata...

sedapnya tu kak makan lemang sama ayam kicap..

Invisible Me berkata...

Tak pernah makan lemang dengan ayam masak kicap. Tapi nampak menarim kak. Hehe

Khir Khalid berkata...

Assalam.. wahh sedap ni. Lemang mmg best.. :)

Asha Lya berkata...

Murah rezki dpt juga merasa lemang kan kak

Hikayat Seorang Budak berkata...

sedap sangat kak. lama tak makan lemang. tunggu raya je selalunya. hehe

mama 3farhanah berkata...

peberet saya ni, kalau pulut-pulut ni..

Ahmad Zu Mal Md Rayi berkata...

Wah, makan lemang yer Diana... Tahun nie zumal tak jumpa lemang pun ;)

Maria Firdz berkata...

Wah.. X raya pun de lemang... Alhamdulillah... Rezeki...

sHaRiNa eLyaNa berkata...

yummy...dah lama xmkn rendang

acik idah berkata...

Lemang lawan terbaiknya adalah rending... tapi kalau dah takder apa pun sodappp!! :D

hidayu ayumie berkata...

Ayu mmg tak makan sgt lemang...
Tapi kalau.nasi impit dgn ayam masak kicap mak ayu mmg terangkat..perghhh

Scha Nazri berkata...

Lemanggg? Susah nak dapatt niiii :3

Mimi Azirah berkata...

Sedap eh diana mkn ngn kicap

CT Humairah berkata...

lemang and ayam kicap ? rare hahaha

Anugerah Terindah Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign