Anugerah Terindah: Menu Makan Malam Ini

Halaman

17 Oktober 2014

Menu Makan Malam Ini



Salam dan selamat petang untuk semua sahabat blogger dan pembaca yang Diana sayangi dan hargai....Alhamdulillah malam ni makan coto atau kadang ada yang panggil makanan ni soto...maklumlah kemarin para pekerja kat tempat Diana gaji jadi jiran sebelah rumah ada jual coto daging,coto ayam,sup ayam,sup daging dan sup ayam kuah coto....harga semangkuk Rm4.00 .







Diana oder coto daging dan en.hubby oder sup ayam kuah coto,jadi malam ni tak payahlah nak masak...senang kerja...hehe....

Yang Ikhlas,

8 ulasan:

Ahmad Zu Mal Md Rayi berkata...

Zumal suka gak soto, kalau pedas lagi best ^_^

hidayu ayumie berkata...

Coto?? Heheheh pest time dengarrrr....

Khir Khalid berkata...

Assalam... wahh.. makanan santai memalam ni.. menyelerakan.. :)

Bbwana adienia berkata...

uina sedap tu kak..wana suka gila makan soto..tapi soto sebelah kawasan sandakan,lahad datu, tawau lain sikit kan kak..berbeza dari segi rasa..unik tapi wana suka..pernah makan time family trip ke sandakan last year..^_^

Yumida Huda berkata...

nampak sedap la kak. sama la klo dah beli makanan kat luar, time malam tu malas dah nak masak

Asha Lya berkata...

Lya jrg mkn ni sbb jrg jumpa

Mimi Azirah berkata...

Sedapnya

Mimi Azirah berkata...

Sedapnya

Anugerah Terindah Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign