Anugerah Terindah: Salam Aidiladha Buat Semua

Halaman

4 Oktober 2014

Salam Aidiladha Buat Semua















Salam dan selamat petang untuk semua sahabat Blogger dan pembaca yang Diana sayangi dan hargai....





Mungkin saat ini ramai yang bercuti untuk menyambut hari raya aidiladha,begitu juga Diana...hari ni sibuk sangat  hanya singgah kejap tulis entri yang ringkas seringkas - ringkasnya untuk tak biar blog Diana kosong sehari tanpa secebis entri....Sekarang tengah membuat buras makanan wajib kaum bugis di hari raya....


















14 ulasan:

Etuza Etuza berkata...

selamat hari raya haji..semoga dosa diampunkan dan jemaah haji Sabah, juga seluruh Malaysia mendapat haji mabrul...

Etuza Etuza berkata...

ada tak nampak kad raya Etuza....tq

Etuza Etuza berkata...

blog makin lawa..

Bbwana adienia berkata...

Kak..wana mau datang rumah..mau makan buras..huuu..buleh ka tu?hihi..salam aidiladha Kak..

Mardiah Diana berkata...

Terima kasih cikgu...tak ada smpai pun kad raya cikgu...hiii

Datang jer Wana..rumah akak sentiasa terbuka untuk semua...

♥ Nursakinah ♥ berkata...

Mau dtg juga ni kak. . mkn aym likku.. Hehe

Khir Khalid berkata...

Assalam... wahh pasti meriah ni.. salam Aidiladha.. :)

Amanina Mads berkata...

mesti meriah raya di sana kan :) nk masak apa tu?

Ismi Ana berkata...

Arwah ayah ana orang bugis belah tok wan, tapi ana tak tahu menahu la pulak buras tu apa? Buras tu sejenis ape kak? Kuih ke?

hidayu ayumie berkata...

tak pernah dengar pon buras
hehehehe lagi pulak tgk...

Ahmad Zu Mal Md Rayi berkata...

Buras tu rupanya camne yer Diana?

Asha Lya berkata...

lya ada makan buras sedap lama ni dah x mkn hhee

acik idah berkata...

Pandai nyer dia masak... kalau idah pandai makan jer kot... hehehe...

Hani Fadhlina Abdul Rahman berkata...

Buras tu cam ner plak ??

Anugerah Terindah Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign