Anugerah Terindah: Popia Serunding Udang Ikat Simpul

Halaman

1 Oktober 2014

Popia Serunding Udang Ikat Simpul





Salam dan selamat malam untuk semua sahabat blogger dan pembaca yang Diana sayangi dan hargai...malam ni projek membuat biskut raya berehat sekejap....InsyAllah esok atau esok lusa baru sambung lagi...sebab tinggal sejenis lagi biskut raya yang Diana nak buat....nantikan yer....hehe...





Masa tengah layan drama kat tv3 Maaf Jika Aku Tak Sempurna tu Diana sempat buat satu jenis kira boleh di panggil kerepek tau makana ringan.....nak tau apakah bendanya tu....
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
taraaaa.......ni dia serunding udang ikat simpul....


Dah Siap Di Goreng







13 ulasan:

Kyla Pearlisha berkata...

Sedapnye dpt kudap kudap ni huhu

Aisya A. berkata...

alahai sedapnya.. tapi syg pulak, tak leh makan udang. sobs

Cik Nadyya berkata...

wow sdapnyaaa.. tetiba lapa pulak -.-

Fuza Musa berkata...

subhanallah..sedap tu

hidayu ayumie berkata...

asben suke btl kudap2 nie..
kalau dok layan mmg abis sia2 je sebalang sehari tuu

Ismi Ana berkata...

Kak Diana sedapnyee.. Lama teringin. Tapi tak jumpe yg sedap.. :(

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

smpai skg yui xpndai bab ikat tu..huhuh

adrianna syaz berkata...

Akak,pos ipoh sikit.hehe.sya mau : D

Ahmad Zu Mal Md Rayi berkata...

Kirim ler kat zumal sikit ^_^

Asha Lya berkata...

Rajinnya akak kasi simpul2 dia

yana yani berkata...

saya pernah tolong mak buat benda ni
agak leceh nak buat benda ni sebenarnya
empunya blog pasti level rajin lebih tinggi =)

acik idah berkata...

idah suka buat popiah simpul nie... ralit jerr... :D
huhu.. rajin nyer buat kuih raya... walau pun raya haji sehari jer... :)

Khir Khalid berkata...

Assalam... mmg kuih popular time raya ni.. :)

Anugerah Terindah Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign